Siis korvalehdessä joku patti? Kannattais kyllä näyttää lääkärille. Patit voi olla vaarallisia.
Ei korvanlehdessä, vaan korvan aukon vieressä.
Enää se ei ole niin kipeä, kuin eilen.
Minua on vaivannut suonenveto jaloissa vuosia ja kas kummaa kun rupesin ottamaan pore C:tä niin eipä vaivaa enää. Piti C ottaa ettei tuu pissavaivaa. Ei ollutkaan magnesiumin puute vaan C:n puute. Tiedoksi jos jollain muulla on suonenvetoa.
Pitää kokeilla. Mangnesiumia olen käyttänyt kramppeihin, joskus huonolla tuloksella. Suolaa olen yrittänyt myös koska ne arvot on liian alhaiset.
Samariniä käytän jos lihaksien kramppia alkaa.
Yleensä huomaa, kun lähtee nukkumaan ja makaa massullaan, niin varpaat alkaa kramppii.
Eilen kävin kontrollissa silimäpolilla.
Repeämä pikkusen laajentunu applikaatio reunan yli,Laseroitiin lisää ja lähete Ouluun viikon kuluessa.
Ilimeisesti leikkaus eessä
Voi sentään, saatko sitten vieläkään nostaa mitään raskasta?
Voi ei Karvari ! Kuntoonhan se tietysti saadaan, sitä ei huolta mutta vaikuttais siltä että sun on nyt vaan tää kesä opeteltava olemaan tekemättä. No huono kesähän täs muutenkin on menossa, eli jos kerran tulossa jossain vaiheessa on jotain sellasta terveysjuttua joka estää kesäpihapuuhailun niin tää on paras kesä hoitaa se asia pois jaloista kuleksimasta. Kun ei muutenkaan kesäpihapuuhailuja pystyis tekemään.
Kaks kärpästä yhellä iskulla.
Tsemppiä sulle sen silmän kanssa, puuuh
Näin se vain on, kun sairastuu niin ei voi ajatella mitään muuta. Mulla kaksi kesää mennyt mönkään sairauden takia. Nyt saanut melko hyvin jälkiä korjattua.
Onneksi Karvarilla mies apuna.
Ponnistelut minimiin,olis kyllä vaikka mitä tehtävää,mutta
Kuten sanoit,onneksi on mussukka
Joo,niin on.Ei vaan pää usko tuota,on kyllä ankiaa ku ei voi juurikaan mitään tehä Rikkikset rehottaa ja kukkapenkeistä pitäs nostaa pois vaikka mitä,mutta opettaa tämä ainaski hilijaa kävelemään
Pakko saaha tuo silimä kuntoon,pelottaa että jos menee näkö.
Tuls äkkiä se aika Ouluun niin pääsis tästä piinasta.
Onhan se niin että ajatukset harhailee kun on jotain ongelmia terveyden kanssa.
Itselläni on ongelma kun vasen jalka ei suostu aina ottamaan päälle. Eikä tahdo muutenkaan saada jalkoja kävelemään vaikka kuinka olis tarvetta.
Soitin eilen tkhon ja takaisin soitto tuli ilta neljän jälkeen.
Hoitajalle selitin tilannetta ja hän sanoi että mulle on tehty lähete Kuopioon koronaari tt:hen. Käski soittamaan sinne ja kiirehtimään aikaa ennenkuin menee jalat alta.
No eilen oli liian myöhäistä joten maanantaina yritän tiedustella asiaa. Iisalmesta soittaa hoitaja sittä iltapäivällä ja tuumataan pitääkö mennä Iisalmeen lääkärille jos Kuopioon en pääse piakkoin.
No tänään taas huono päivä kun rintaan koski ja jonnekkii kaulan alueelle. Huono olo, huimausta ja ihan kamala väsymys.
Olis ollu puuhastelua ulkona kun sade ja myrsky oli pieksäny poikki ja maahan pitkälleen paljon kukkasia.
No ne oli vaan kukkia jos nyt ite edes pysyisin pystyssä.
Otin pari nitrosuihketta ja lepäilin. Nyt taas vähän parempi olo.
Tuo kuulostaa jo vakavalta. Älä nyt vaan rasita itseäsi liikaa!
Ihan kuin kirjoittaisit mun oireista paitsi että tuo kipu on mulla pientä ja harvinaista. Jään seuraan mitä sinulle sanotaan…
Nyt Oulussa ja huomena leikkaus Saan leikkauksen jos ei tuu mitään akuuttia silimävammaa,jos tulee niin leikjaus perijantaina.Varpaat ja peukalot pystöön ettei tuu.
Ja sitten tuoreimpiin sattumiin
Tänä asmuna murtu pikkuvarpaan viereinen varvas,päivä istuttu tk:ssa.Röntgen ja murtuma luussa.”sisarteippi” kahteen varpaaseen ja kinkkaa menemään.
Ei voi olla totta tämä minun tuuri.Ku olin työelämässä en ollu koskaan sairas eikä mitään tapaturmia oo ikinä sattunnu.
Nyt niitä tulee solokenaan
Ei kahta iliman kolomatta,mitähän vielä
Voi Karvari sun kanssa ! Joskushan ne piti sunkin kohalle sattua ne kaikki haaverit - tulee nyt vaan kerralla kaikki. Tsemppiä, kyllä sä kohta taas porskutat täyttä vauhtia !
Hieno juttu että se silmäleikkaus on nyt heti, ei tartte jännittää pitempään. Huomenna toivottavasti, mut jos jollain tulee hätätapaus ja se menee ohi niin sitten sun vuoro on ylihuomenna ja sekin on periaatteessa “heti”. Kirjottelethan meille sit leikkauksen jälkeen kuhan näet näppäimiä paukutella. Sitä ootellessa, laitan tulemaan kunnon Puhallukset ihan jo ennakkoon kaiken varalta
Voi itku, nyt on ollut epäonnea Karvarilla! Tsemppiä operaatioon!
Pikaista paranemista
Pikaista paranemista! Nyt tulee samalla sairastamisella paranneltua kaksi ongelmaa.
Karvarille iso PUUUUH!