Toivottavasti Karvari silmäpulmasi selätetään pikaisesti Lääketiede on onneksi kehittynyt paljon myös verkkokalvojen hoidon osalta. Suvussa menneiltä vuosilta kurjia muistoja. Kaikkea hyvää toipumiseen.
Karvarilla ilmiö “ pitämättömiä sairaslopäiviä”. Tuommoinen syö miestä, pätee myös himoliikkujaan.
Toivottavasti Karvarilla meni kaikki hyvin. Koitahan malttaa huilia ja hissukseen palata entiseen.
Ite sain tänään tietää että 14,7 pääsen Kuopioon koronaari tt:hen.
Vähintään neljä tuntia pitää varata aikaa.
Monenlaisten soittelujen jälkeen asiat edisty viimeinkin.
Karvarille pikaista toipumista!
Tönis, ens maanantaina siis - Hienoa ! Mitä siellä siis tutkitaan ?
Nuu, tehdään sepelvaltimoiden varjoainetutkimus ja sydämen verenkierron tutkimus.
Tänään piti käydä verikokeissa noihin tutkimuksiin liittyen.
Maanantaina olen paljon viisaampi mitä siellä tehdään ja miten.
Kiitos puhalluksista kaikille ![]()
Nyt kotona.
Keskiviikkona tehtiin leikkaus yleisanestesiassa,lääkäri kysy kumman haluan puudutuksen vai anestesian.Molemmissa tapauksissa piti olla yö sairaalassa.
Oli helepottavaa ku ei tarvinnu ”kuunnella” leikkausta.
Herääminen oli tosi heleppoa,ei onneksi ollu huonoa oloa.
Nyt silomässä kaasua joka häipyy sieltä 2-4 viikon kuluessa.
Näkyy niinku veen alla kattelis.
Asentohoito vasen kylykimakuu ku on makuullaan,haastavaa nukkuakoko ajan samalla kylijellä,mutta pitää vielä 6 yötä kestää.
2 viikkoa pitää olla nostelematta mitään raskaita.Laiskat päivät jatkuu ![]()
Ja varvas,on ollu öisin hitoksen kipiä ja päivällä kinkkautta,no,samoilla tulilla menee nämä vaivat ![]()
Hyvä tönis että pääset kunnon tutkimuksii ![]()
![]()
Tönis, mulle on tehty se varjoainekuvaus. Ihan “kakkupala”, sitä ei tartte jännittää.
Kerro sit meille heti kun pääset kirjottelemaan!
Ja Puuuuuh! matkaan!!
Nuu. En minä jännitä kuvausta. Pääasia jos asiat etenee.
Vaikka sais pois suljettua yhden epäilyn niin sittä voivat paneutua muuhun mahdolliseen.
Karvari, hyvä kun on nyt ohi ! Yritän miettiä miltä näyttää kun veden alla kattelee ![]()
Kahen viikon pakkolaiskottelu menee nopeesti ohi, ota siitä kaikki irti. Kirjojen lukeminen ei taida olla vaihtoehto mut tee jotain sellasta aikaavievää mitä et normisti oikeen ehi tehdä kun on niin paljon kaikkee muuta tehtävää.
Mukavaa ja leppoisaa heinäkuuta sulle ![]()
Tsemppiä toipumiseen Karvarille ja Tönikselle onnea tutkimuksiin! ![]()
Eipä tässä oikeen tee mieli ryntäillä(niinku on tapana)
Yllättävän haastavaa liikkua ku syvyysnäkö puuttuu ja vasenta jalakaa joutuu varomaan ![]()
Kiitos kaikille ”osallistumisesta” teijjän myötätunto lohuttaa ja auttaa jaksamaan ![]()
Toinen silimä tutkittiin myös siinä samalla ja eioo näkyvissä mitään huolestuttavaa ja eioo heikkoja kohtia ![]()
Toipumisia. ![]()
Kyllä se pelottaa ja saa vauhdin hidastumaan kun tuollainen tulee.
Eipä sitä silmiäänkään osaa arvostaa, ennen kuin jotain tapahtuu ja se ei olekaan itsestäänselvää , että ne toimii. ![]()
Höh,korijaus,oikia jalaka!!!
Ärsyttää, kun toiseen silmään tulee rähmää iltaisin.
Mistähän se johtuu?
Kyllä on tuskaset yöt,ainoa sallittu asento on vasen kylykimakuu.Monta kertaa yössä pitää nousta istumaan ja venyttelemään.
Nyt jo viime yönä alako oikea käsi/olokapää oireilemaan,pelottaa että tulee samat kivut ku oli talavella.
Varpaan vuoksi on ollu jo kaks hyvää yötä.
Kurjaa, tyyny tai peittorulla oikeaan kainaloon. Tullut joskus käytettyä.
Minä sain kerran piikin olkapäähän, kun kierrekalvosioireet iski siihen.
Välillä käsivarren lihakset on kipeät, mutta olen venyttänyt niitä ja se on auttanut.
Minulla on kiertäjäkalvosin irronnut olkapäästä kokonaan.Vuosien aikana se on valunut kyynärpään kohdalle möykyksi, on siis jostain vielä kiinni..Kipu oli kova ja käsi toimimaton pitkän aikaa, nyt sen saa jo ylös nouseen mutta ei sillä pysty tekeen mitään ylhäällä. Kipu pn poissa onneksi.
Antibioottikuuri ihoborrelioosin loppu perjantaina, nyt oli oikeassa pohkeessa punkki, hyvin pieni. Kävin ruokapöydälle makaamaan hyvän valon alle ja saatiin Z-pihdeillä pois. Omalta pihalta tuli.