Joo esimies suuttui kun kerroin meneväni elokuussa leikkaukseen.
Hän sanoi suoraan, että et saa mennä, ilmoitin vaan tylysti että elokuussa on leikkaus.Lääkäri olisi leikannut vaikka ensi viikolla, mutta näin nopeasti en voi jäädä pois, liian vaikea järjestää mun työt ja isäntäkään ei pysty jäämään kaveriksi.
Mutta elokuussa kun lääkäri on lomaillut menen sinne , sanoi kuka töissä mitä vaan.
On se yks p…kele kun aikunen ihminen joutuu tämmösistä asioista töissä vääntämään, ihan kuin itte sairastamisessa ei olis riittävästi tinkiä. Mua alkaa jurppia niin kovaa, että olen kohta sairaslomalla maksimi ajan, enkä todellakaan edes yritä mennä ennen aikojaan tekemään kevennettyä, kuten jo hövelinä lupailin.
Alkaa sauhu nousta päästä, niin taidan muutta mieleni ja kuntoudutaan sitten urakalla. Työterveyslääkäri sanoi nytkin jo ennen leikkausta , että soita jos tarviit sairaslomaa, no en oo soittanut, olen ollut töissä ja vängännyt työkavereiden kanssa, että pystynkö kaikkeen vai enkö ja olenko kipeä vai enkö ??? juu olen pystynyt jotenkuten, kun käytän tuota kättä tukikätenä ja teen kaiken oikealla, koko vasen käsi on ihan lerppu, paksu ja selluliittiakin siihen tullut ja ryhti kääntynyt eteen , kun se on 7kk vaan hengaillut mukana osallistumatta mihinkään. Olen vaan toiveikkaana odottanut että jospa se paranisi ittekseen. 
Ne ehkä kuvittelee, että huvikseen joku maksaa ittensä köyhäksi ja menee leikkaukseen, häh. 
Ja että lääkäri tekisi leikkauksen ilman syytä, toinen häh. 
Nyt kyllä kummastuttaa, eihän se työ mun koko elämä ole ja nyt jo toimintakyky hyvin rajoittunutta, en uskaltanut edes uimaan mennä, että en huku, eikä tuolla kädellä voi ottaa mistään kiinni, pelkään kaatumista/horjahtamista aiempaakin enemmän, kun en voi luottaa omaan kroppaan, jne jne, pakko se on yrittää hoitaa kuntoon.
Suuttukoon kuka suuttuu, aion kyllä ensi viikolla kyseenalaistaa tätä työmaalla kiukkuamista, mun pitäis vielä 10 vuotta käydä töissä, niin jos en saa olkapäätä kuntoon, se pikku hiljaa jäätyy liikkumattomaksi.
Tarvitsen varmasti alkuun apua asioissa ja isännällä on elokuu lomaa, joten se on paras vaihtoehto, en edes jaksa enää neuvotella siitä , päätin jo asian, silloin leikataan vaikka koko paja menis nurin mun takia.