Nuu soitti äsken.
Sanoi ettei pääse nyt Penttiin.
On tehnyt asiasta ilmoituksen eteenpäin.
Miulla oli sitä ongelmaa eilis aamusta
tähän aamuun
Minä pääsen aina automaattisesti kirjautumaan tänne, mutta jos tyhjentää historian, niin täytyy itse kirjautua.
Tekstin muokkaaminen ei onnistu
Moi, näköjään mun miehen puhelimella aukesi keskustelut . Pääsen sitä kautta tänne infoomaan kunhan puutarhaliitosta kuuluu jotain.
Hirveet vierotusoireet ollut eikä paljon nytkään helpota koska puhelimen laina on lyhytaikainen
Läppärillä keskusteluihin en enää pääse, ne ei aukee. Niinkuin en myöskään omalla puhelimella mut sehän on ollut ongelma jo pitkään.
Pitäkää lippu korkeella
Hyvä että pääset vielä foorumille, Nuu!
Mun mies sanoi että mum täytyy mennä ostamaan uus puhelin. Mut tietenkään pentin keskusteluiden aukeamattomuus ei ole kiinni ihmisten välineistä, kyllä kyse on tekkisistä ongelmista palveluntarjoajalla, ei käyttäjillä.
Nyt joudun palauttamaan tän lainapuhelimen. Huomenna saan sen lainaksi ehlä taas joskus ehkä illansuussa.
Palaillaan
Minä pääsen tänne puhelimella ihan hyvin. Tietskarillakaan ei ole ollu mitään ongelmia.
Ainut häikkä on tuo että viskaa jutun mihin sattuu eikä viimeiseksi nii kuin pitäis.
Pöljäähän se on kun monasti vastaus on ennen kysymystä.
Toivottavasti vielä jossain saadaan jatkaa tätä tarinointia, ajatusten ja tiedon vaihtoa.
Minäkin tumpelo olen saanu paljon tietoa ja nähdä ihania istutuksia ja ideoita.
Mullei toimi puhelimen kautta,mutta iPadilla pääsen
Minä pääsen tableteilla tänne.
Toisella tabletilla lensin ulos täältä. En päässyt sillä takaisin.
Mikä kivikautinen kapula sulla Nuu on…?
Daavid,ei tarvi olla vanhakaan kapula,jos ei pääse…Mulla vajaa kaks vuotta vanha kapula eikä pääse,mutta iPadilla ei mitään ongelmaa.
Onko kukaan huomaanut ns selaimissa eroja… Mulla on Safari/Firefox/Chrome ainankin kännyssä… Safarii käytän kännyssä eniten… Vanhempi tablet ”Android” Fireä käytän eniten.(tablet/känny, aika sama käyttis). Se alkaa temppuilla, jos en ole päivittänyt selainta ajallaan… Ei vaan tänne mut muuallekkin alkaa takkuilla, jos en päivitä viimeisiä päivityksiä… Chromea en käytä tabletissa, kun pitää valovoimaa lisätä… Operaa harvo käytän…välillä noi sovellukset kannattaa päivittää playkaupasta/käyttäjä…sovellusten ylläpito/päivitys… tms…
Isäntä on huomannut että 3 kk vanhalla känyllä ei aina pääse eri sivuille sillee ko pääsee läppärillä + fifi yhteydellä…
Tabetilla + kännykkä liittymälläkin pääsee välillä paremmin. Hän surffaa eri sivustoilla…mut esim.mommilan kyläkauppa sivuilla oli eroa…
Niin muuten tuli mieleen että erillaisten puutarha aiheisten tapahtumien mainos alustanahan kävisi myös…
Mut mainostetaanko niitä ?
Chrome on minun mielestä huono. Itse käytän aina edgeä kännykässä tietokoneella ja kummassakin tabletissa, koska se estää mainoksia, jotka pitää itse säätää asetuksesta.
Moi, lainakännykällä täällä nyt taas. Muuten edelleen pentti eli keskustelut-sivua ei löydy ollenkaan. Elän siis etukäteen aikaa jolloin ienttiä ei todellakaan enää ole olemassa .
Mitään ei ole kuulunur vielä Puutarhaliitosta. sehän ei tarkoita mitään puoleen eikä toiseen tietenkään. Ehkä huomenna soitan sinne jos ei ilta päivään mennessä mitään kuulu.
Heti kun tiedän jotain, lainaan puhelinta ja kerron
Edge mullakin ja toimii nyt moitteettomasti. Viikonloppuna en päässyt pariin päivään, koin sen sopeutumisvalmennuksena tulevaan.
Nyt tuntuu et pitää heittää viimeset kommentit ja ajatukset ja sitten se on loppu…niinko moni muukin elämässä ja luopumista on harjoiteltu.