Eilen katselin milloinka olen kirjautunut faseen. V. 2012 enkä ole siellä sen jälkeen kuikuillu.
Samalla kirjauduin meseen ja yritän olla vielä nuori ja oppivainen.
Ei se vaikeeta ole mutta ei ne tunnu omilta ainakaan vielä.
Pakko on joku elämän suola löytyä jos pentti häviää. Mieluummin olisin vain täällä jos mahdollista.
Meillä muuten on chrome käytössä kaikissa ja hyvin on pelittäny. En tiedä mikä siinä on sittä huonoa.
hah.omalla luurilla en pääse mutta mussukan luurilla onnistuu
Mä kanssa taas lainaluurilla täällä piipahtamassa.
En saanut puutarhaliitosta vielä puhelimitse kiinni henkilöä joka asiasta tietää mutta yritän tän päivän aikana jotain tietoa saada ettei ihan jäädä roikkumaan löysään hirteen viikonlopun ajaksi.
Nythän me onnekkaat joiden on vielä viime vuosina onnistunut päästä tänne keskusteluihin joudutaan kokemaan omakohtaisesti se mitä ne monet joutui tässä matkan varrella kokemaan siksi ettei keskusteluista teknisesti ollut kiinnostusta huolehtia. Ulos jäädään kylmästi, eikä edes tietoa siitä että onko pentti enää olemassa vai ei.
Mua suututtaa nyt
Tietoa: puutarhaliitto suhtautuu puutarha.netin ja sen keskusteluiden hankkimiseen positiivisesti. He eivät kuitenkaan ole saaneet mitään tietoa schibstediltä, sinne laitettuun meiliin/yhteydenottopyyntöön ei ole vastattu. Eli eivät tiedä esim. kustannuksista mitään.
Puhelinnumeroita ei löydy.
Yrittävät viedä asiaa eteenpäin, ja minä lupasin myös yrittää etsiä numeroa heille. Asia siis auki, mutta toivoa on
Kirjauduin uudelleen puhelimella ja näyttää siltä onnistuu ainakin tämä yksi viesti.
Minulla toimii ainakin tällä hetkellä kun käytän Chromen kautta tietsikalla, tabletilla tai puhelimella. Toivottavasti puutarhaliittoa onnistaa.
Onkohan näistä hyötyä?
https://schibstedforbusiness.com/fi/ota-yhteytta/schibsted-suomi-partnerstudio/
Tietoa: seuraavan kerran Puutarhaliitto kokoontuu asian tiimoilta ensi viikolla. Toivottavasti Schibsted jonkun myyntiasiaan liittyvän henkilön yhteystiedon suostuu sitä ennen antamaan. Pyytänyt olen taas kerran!
Turhauttaa niin hitokseen !
Hei Ihmettä, oon nyt omalla läppärillä sisällä ja TÄÄ AUKESI !!! Kokeilen onnistuuko viestin lisäys, ainakin kirjotusloota löytyi.
Muoks: Mielettömän ihanaa, onnistui. Oon taas täällä kotona Aloinkin olemaan epätoivoinen, elämän tökkimä ja ärtyinen tässä viimeisten päivien aikana.
Pentin keskustelut myös aikasemmin tänään päivällä aukesi mun kännykkään ! Sitä ei oo tapahtunut aikoihin. Pääsin lukemaan eri viestiketjuja mutta viestinlisäyslootaa ei ollut. Kokeilin kirjautua sisään keskusteluihin ja samantien pentti heitti mut pellolle ja ilmotti ettei sivustoa löydy. Siihen loppui se lysti, mutta jotain korjausta asioihin selvästi on tapahtunut.
Tekniikka, ootteko jotain tehneet ? Testbunny, oon huomannut että olet ollut täällä pentissä nyt, onko sinua kiittäminen ? Salaperäinen tekniikka, jonne mulla ei ole enää mitään yhteyttä nykyään :crying:
Mitä ihmettä
Luulin että koko Pentti on loppunut, en oo päässyt tänne aikoihin. Huvikseni oon pitänyt toivetta yllä ja kokeillut joka päivä. Onko muut päässeet tänne koko ajan?
Näköjään kun kävin lukaisemassa viestejä.
Voin sitten kertoa miten kamalaa oli elää ilman Penttiä, niinkuin olis kotinsa menettänyt.
Kauhea ikävä tuli teitä kaikkia ja ajattelin että miten osaan tehdä mitään ilman teidän neuvoja ja opastuksia. Rakkaita ootte kaikki
Outoa tulee olemaan …nyt sitten viimesiä viedään täällä.
Onneksi olen niin paljosta luopunut että kokemusta on ja yksinäistä pelkästään siksi että oon täällä seikkailuni aikana luopunut 70% LÄHIPIIRISTÄ eli perheestä ja lähisuvusta ja parista ystävästä kuolemien kautta ja kahdesta koirastakin.
Kitikat, on joillakin ollut päivästä muutamiin kestänyt täydellinen blokki tänne penttiin. Sivustoa ei löydy, ihan kuin ei olis mitään sivua enää olemassa. Mulla kesti viikon verran. Mut tiesin että pentti toimii joillakin kun soitin Kurpalle ja hän kertoi että itse tänne pääsee (oli hänelläkin ollut vuorokauden pitunen tauko) ja että on täällä muitakin.
Kyllä nyt kannattaa toimia itse kunkin ja kerätä ne yhteystiedot jotka syystä tai toisesta on tarpeen ja haluaa säilyttää.
Ihana kun pääsit taas tänne ! Tiedän tunteen kun pitkän ajan jälkeen pentti yhtäkkiä aukeaa kuin ei mitään. Sellanen epäuskoinen riemu !
Muutama päivä pimennossa, nyt onnistuu… puhelimella vain.
Tietoa: Schibstedillä on menossa neuvottelut jonkun ostajaehdokkaan kanssa. En tiedä minkä kanssa, enkä sitäkään minkälaisesta kokonaisuudesta neuvotellaan. Sen tiedän että se on joku muu kuin Puutarhaliitto.
Informoin heti kun saan jotain tietoa.
Mahtava uutinen! Puutarhaliitto olisi toki ideaali kumppani, mutta jos ja kun heillä on talousvaikeuksia, voi joku toinen ostaja olla varteenotettavampi vaihtoehto.
Olisipa mahtavaa jos pentti sisältyisi näihin neuvotteluihin ja siten jatkuisi. Puutarhaliitto toki olisi varmaan asiaan sitoutunut ja hyvä sikäli, mutta toivotaan että hyvin käy lopulta kuitenkin.
Juuri eilen kahlasin koko tinjami/ajuruohoketjun läpi, tuli arvokasta kokemuksiin pohjaavaa tietoa ja into laittaa siemeniä multiin .
Väliaikatietoa: Tilanteessa ei edelleenkään muutosta suuntaan eikä toiseen.
Valmistaudumme siis hyvästeihin …rakentajan fii kyllä sähkikseen kovin mainostaa mut meistä tahtoo eroon…
Myyntineuvottelut ovat kuulemma edelleen käynnissä ja saa tietoa heti kun on jotain tiedotettavaa. Sen enempää en tiedä.
Miten niin Rakentaja.fi tahtoo Puutarha.netistä eroon, miten se asia nyt niin kääntyi ? Me ollaan osa Rakentaja.fitä ja Rakentaja.fin omistaja lopettaa sen toiminnon kokonaan. Tietysti toiminnot on myytävänä ja on sitten ihan ostajasta kiinni se että mitä Rakentaja.fin osatoimintoja se on kiinnostunut ostamaan. Jos mitään. Jotain neuvotteluja on nähtävästi menossa mutta mitä kaikkea se koskee, siitä ei mulla ole mitään tietoa. Toiveikas oon sen suhteen että Puutarha.net jollain tasolla ainakin olis mukana siinä neuvottelussa. Mutta niin ei ole kukaan mulle suoraan sanonut, eli mitään en tiedä varmaksi.