Ranun kivipiha

Ups edellinen kuva jäi pienentämättä…

Tässä jaloangervo Fanal punertuu

Väriminttu lähtee kohta lentoon

Lempivärini

Ketoneilikka

Valkomaksaruoho

Madame Julia Correvon (toivottavasti ei palellu ensi talvena)

Tässä yksi totuus pihastamme… kukkalaatikoiden kasvit on vielä melko keskenkasvuisia ja mietinnässä on mitä kasveja uskallan niihin vielä istuttaa ettei puolet taas palellu Tuo madame julia correvon on tämän kesän hankintoja, mutta mitenköhän sen siinä talvella käy…

Tästä terassin kukkalaatikosta kuoli lumikärhö (piti olla tuon tikun kohdalla) ja jättipoimulehdet. Onneksi tuo villiviini on päättänyt ryhtyä hyvään kasvuun… mutta aika ankeata vielä on.

Sammakko lähettää kesäisiä terveisiä

Johan teillä oli pulska juhannusvieras ettei vain olis pieniin päin…

Onko tuo miljoonakello sellanen, mihin on valmiiksi istutettu 3 eri sorttia? Kaunis on väreissään…

Kaikkea nättiä ja kaunista on pihallasi.

Maksaruoho, kyllä tuo miljoonakellojen amppeli oli valmiiksi kolmen värin ilotulitus Yhdessä tyttären kanssa se valkattiin

Perhonen ja hymiö kaikille peukuttajille sekä myös kuvien katsojille

Ihana tuo sammakko :smiley: mikä pipi sen jalkaan on käynyt? :smiley:

Sammakko oli talon rakentamisen ajan vanhempieni pihamaalla viettämässä aikaa. Siellä sitten sattui pieni vahinko ja jalka meni poikki. Äitini hoiti jalkaa parhaan taitonsa mukaan… liimasi palat yhteen ja laittoi kauniin siteen matonkuteesta Ja sammakko se vaan jaksaa hymyillä

Heinäkuussa perhoset lentelee

Väriminttu

Nämä penkit halusin valkoiseksi ja niinpä ryhdyin töihin… hiomakone oli apuna.

Nyt minulla on kaksi pihaan sopivaa valkoista penkkiä ja minä ihan omin pikku kätösineni olen tehnyt tuon muutostyön On se vaan niin palkitsevaa…

Tämä etupihan polun varella oleva kohta ei todellakaan näytä hyvinvoivalta Kurjenpolvet kärsii kuivuudesta ja ne siirrän syksyllä toiseen paikkaan. Kaukasianpitkäpalko on nakerrettu aivan ruskeaksi Olen muutaman lehtokotilon sieltä löytänyt. Takapihalta löysin muutama viikko sitten kaksi ukkoetanaa ja tuhoa ne olivat sielläkin saaneet aikaan. Toivottavasti ei lopullista sellaista… Perunoita olen puolittanut ja laittanut leikattu puoli alaspäin syötiksi pitkin pihaa. Niistä olen löytänyt sellaisia minietanoita. Yöks!! Iltaisin sitten käyn tarkistamassa saaliin ja kaikki perennat olen läpikäynyt ja tappanut kaikki tuholaiset

Tässä lähikuvaa perunasta… ja kärsineestä kasvista.

Aivan ihana piha! Onko jo uusia kuvia tältä vuodelta?