Rusokin rustailut (IV)

Jotakin kukkii jo meidänkin pihassa. Tässä kaihonkukka

Ja joitakin tulppaaneja

Laitanpas muutaman uuden kuvan pihastamme. Tässä etupihalta, sammalleimu kohta jo kukkinut ja iirikset parhaassa kukassa

Kuistin kesäkukkien väri on tänä kesänä sininen. Riippaherneet kukkivat kovasti.

Taustalle riippuva köynnösruusu rosa multiflora on aivan täynnä nuppuja

Takapihalle saimme uutukaisen terassin, isäntä toteutti ja auttoi minua suunnittelussa

Köynnössäleikköön on istutettu vasta pari kelloköynnöstä, ostoslistalla albina plena

Kaartuva puupolku johtaa terassille takakuistilta. Pilvikirsikka kukki ihanasti tänä keväänä

Tässä on synttärilahjani ystäviltä. Kyydissä oli koristeomenapuu ''Marjatta'' ja saunavastat juhannussaunaan koko perheelle

Voi kun kaunista! Ihanat terassit ja polun olette rakentaneet.

Rusokki, ihanan näköistä ja kamalasti olette saaneet aikaan! Miten ihmeessä sulla säilyvät nuo penkit noin järkevissä mitoissa? Tarkoitan, ettei joka pläntti ole tuppasen täynnä vaan simmottos sopivan väljästi, että kaikki pääsee oikeuksiinsa.

Kiitos, Ermeli ja bee! Bee, mun penkit on vielä oikeasti vähän väljät, lisää pitää saada kukkasia, onneksi sain lahjaksi Viherlandian lahjakortin. Alkukesän kuivuus on hidastuttanut kuivalla etupihalla vielä kasvua.

Voi, voi sentään Rusokki! Älä vaan lähde sille mun tielle, että katos! tuohonhan mahtuu vielä ja tuohon ja tuohon sitä ja tätä. Hatara pää kun ei muista, että juu, täynnä on, älä laita mitään, mutta kun ei niin ei ;-D.

Viihtyisä piha, puupolku on aivan ihana Kiva istutella reippaalla kädellä tiheään ja ensi kesänä keksiä uusi penkin paikka ja alkaa siirtelemään kun on tungosta silmän isku

Onpas makoisa terassi, kyllä kelpaa lekotella! Ja hauskat nuo lahjavankkurit...hymyä

Onpas hienoa! Puupolku on aivan mahtava ja kukat ja riippahernepuu-kukkapenkki ja kaikki totta tosiaan. Puutarhaihmiselle tuo kottarijuttu on älyttöman hyvä idea...

Terassi ja puupolku ovat kyllä upeita! Ja ystäväsi ovat kyllä keksineet loistavat lahjat. : )

Onpas maisemat! Tosi siistiä ja säntillistä! 50-rajoitus, hih hih! Onnittelut synttäreiden johdosta!

Onnittelut kukkanen (kivat kottarit =)) Tosi kauniilta näyttää rusokin pihassa. Upean terassin ja polun olette tehneet.