Monta kertaa on alkanut varoitin huutaan ilman mitään syytä. Varoittimen vaihto uuteen auttaa.
Joku aika sitteen tein pahvilaatikosta lokerot, jotta saan kondiittori tarvikkeet niihin.
Helposti niistä saa esille tarvikkeet.
Voi olla, että rakennan sen isommaksi, sillä jotkut tarvikkeet tarvii omat lokerot.
Eilen alotettiin varaston siivous,turhaa tavaraa pois reilulla käjellä.
Yhelle hyllylle sain tilan aineille joita jäi käyttämättä töissä,pitää yrittää ssaha myytyä ees vähemmäksi.Huono vaan on ettei paikkakunnalla kukaan muu käytä nuita värejä ku minä.
Jatkuu ehkä perijantaina,en yksin käy niitä läpi ku on semmosia sielä että en tiiä tarvitaanko,mussukka nyt taas kaks päivää töissä.
Jestas ja vielä ommellakki osaat, kyllä täällä on kaikki tuhattaitureta, osaavat tehdä mitä vaan Minä en osaa käyttää ompelukonetta, rupee aina temppuilemaan kun pitää jotain tehdä.
Eivät kaikki ole täällä tuhattaitureita. Osaan kyllä käyttää ompelukonetta, mutta kokkaamisessa ja leipomisessa olen poropeukalo.
Eihän kukaan osaa jos ei ala opettelemaan
Ompeleminen on miulle vaikeaa.
Nyt on kaikki tilkkutöitä varten valmiina, mutta kynnys korkea aloittamiseen.
Taidan ensin päälystää vanhan nojatuolin
Minäkin osaan ommella, sillä minulla on 4 langan saumuri ja erikoinen ompelukone.
Olen kyllä nuorena vanhaa Singeriä osannut käyttää mutta nää sähköiset ei suostu tottelemaan ja siihen se sitten innostus lopahtaa.
Ei auta vaikka kuinka opettelee. Tietokonetta, tablettia ja kännykkää osaan käyttää mutta ompelukonetta en. Onneksi jälkipolvi on viisaampi.
Molen muutama vuosi sitten ommellut kesävaatteet.
Tosin, kun paino on pudonnut, niin voi olla, että ne vaatteet on hieman isot.
Nuorempana jo työelämässä ollessa tein vaatteita itelle ja pojalle.
Seinänaapurissa oli sillon hyvä kangaskauppa.
Nykyään vaan korijailen jos on tarpeen.Käsityöt ei oikeen oo napannu ku oon ollu töissä,miksiköhän
Nyt sisävarasto siivottu
Koti taas siivottu puhtaaksi,ihana puhas tuoksu leijjailee
Minä pesin lattiat ja kone pesi astiat sillä aikaa.
Mie purkasin vanhasta nojatuolista käsinojat ja pääliset. Uusin pari satulavyötä.
Käytin tässä just kolmisen tuntia kun tilasin valokuvistani postikortteja. Ifolorin ohjelma ei oo kaikista käyttäjäystävällisin, sen kanssa taistellessa menee aina hermot ennenkuin sit pikkuhiljaa oppii että mitä kannattaa milloinkin tehdä että asiat etenee.
Ton lisäksi sitten mulla pätki netti tasaisin väliajoin.
Kyllä jos korttien saajat tietäis minkä vaivan niiden kanssa oon joutunut näkemään, niin arvostaisivat saamaansa
Pari päivää sitten sain vihdoin loput paperit silputtua.
Menihän siinä kai yksi vuosi.
Vielä on jäljellä kuitit ym. pienet paperit.
Pesin seinät ja kattopaneelit olohuoneesta, keittiöstä ja yhdestä makkarista.
Joulu verhot vaihtelin ja siinäpä sitä mulle olikin aamupäivälle puuhaa.
Alkaa huippaamaan kun vähänkin aikaa ylöspäin yrittää katsoa.
Luulempa että meillä vaihtuu verhojen viritys toisenlaiseksi jatkossa tai ollaan ilman verhoja.
Meillä on oltu ilman verhoja koko tää aika täällä uudessa paikassa, eli 6 vuotta. Sälekaihtimet on jos tarvii, muttei oo niitäkään tarvinnut kokonaan sulkea.