Yritin muokata edell. mutta ei millään onnistu.
Viimeinen turhaakin turhempi kiekaisuni tästä aiheestä, nyt jatkossa olkoon mokoma jäte laiva- EU- hirviö.
Olisi meillä ollut muitakin vaihtoehtoja… Olisimme pärjänneet kyllä, olen täysin varma siitä.
Noh nih, hamsteri on saanut varastot täyteen. 30kg ruisjauhoja, vehnäjauhoja 20kg. Puut kellarissa ja ja marjat melkein pakkasessa.
Siis tervetuloa syksy ja talvi:Whistling:
Eikös se jo huomenna ala, syksy;)
Ravintolisiä kuivaan vielä lisää. Nokkosten siemeniä on jo reilusti, lehtikaalia vielä kasvaa.
Kevään kylvömullatkin hain viimeviikolla ja otin pistokkaita sisälle kesäkukista.
Bubi…Antakaa EU:lle mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia. Suomee viedään EU:s ku pässii narussa… On EU:s jotakii hyvää, mut huonookii… Suomalaiset ns aivopestiin 1990 luvulla, täyttä valhetta syötettiin jokatuutista
Kyllä toi QI ohjelma on mainio. Saa nauraa niin paljon, että kyyneleet valuu.
Minulla oli aikoinaan satelliitti ja näin niitä ohjelmia silloin ja pari viikkoa sitten Elisalle kerroin, että haluan valita BBC Brit kanavan, kun tilasin Elisalta maksukanavia.
Isäntä toi mulle kaupasta iltaherkkua.
S-ryhmän kotimaista sarjan jäätelöä metsä nimeltään, eli metsämarjaa ja vaniljajäätelöä, olikin yllättävän hyvää.
Tai sitten minulla oli kova jädenälkä.
Ennenvanhaan meillä alkoi aina kesäloma elokuun ekana maanantaina ja siitä 4 viikkoo reissussa, omakotitalo muutti systeemin ja mun töistä lähtö. Mut ehdottomasti paras lomakuukausi on elokuu.
Täälä lähikaupassa näyttää olevan kurkunsäilötettä koko laatikollinen.
Jos joku tarvii niin voin postittaa.
Sataa. Kukat kiittää ja kumartaa… tai ainakin kumartaa…
Voi hurja mikä päivitys on menossa minun vanhaan tietokoneeseen ja kestänyt varmaan 3h.
Nyt huomasin, että Windows 11 päivitys on menossa, kun vanhempi on 10 Pro.
Nyt tuli ilmoitus ettei siihen koneeseen voi asentaa win11, mutta ei ollut syytä, mutta minäpä tiedän, sillä kone on sen verran vanha tai kun Win 10Pro on sisällä. Ilmeisesti Pro versiota ei ole.
Järeä kone kylläkin on, sillä se on 64bit torni.
Hain tietoa miksi tietokoneelle ei voi päivittää Win 11. Täytyy hankkia uusi kone, jossa on TPM.
Minulla on vanha järeä tietokone joka maksoi silloin 1200€ pelkkä kone ja siitä puuttuu TPM
Toinen kone on muistaakseni pari vuotta vanha ja siitä puuttuu TPM
Kummassakin on 64bit järjestelmä.
Miksi ihmeessä minulle tarjottiin vanhaan koneeseen win11 vaikka se versio on tulossa vasta ensi vuonna.
TPM on tietokoneen emolevyllä oleva siru.
Kurppa,mihin tunget tuota siitepölyä?
Avasin kummankin tietokoneen ja tarkistin emolevyt ja kyllä vaan uudemman tietokoneen emolevyltä löytyi TPM siru.
Tyhjensin sen TPM sirun ja odotan kunhan uusi päivitys tulee.
Tietokoneen valmistajan sivulla väitettiin, että siihen koneeseen on tulossa win11 ja ilmeisesti pitää paikkansa.
Niin voisi olla.
Tämmönen se on.
Minun vanhassa oli aluksi Win 7 ja Microsoft jossain vaiheessa tarjosi uutta pro versiota ja se maksoi 29.90$ ei euroissa. Olen vuosittain päivitellyt ja nykyään on Win 10
Nyt on ongelmana se, että Windows 11 tarvitsee nopeamman netin 5G ja vanha käyttää 2.4G tosin uudempi kone käyttää 5G
Jos kuitenkin ei ole mahdollista saada Win 11 vanhaan koneeseen, niin onhan minulla uusi.
Eilen yrittivät työntää minun vanhaan koneeseen uutta järjestelmää Windows 11
On se loistava tuo Elenian säävarma. Sähköt pätkii.
Mikä on Elenia?