Onko mitään yhteistilausta soilikista suunnitteilla lähtisin innolla porukkaan mukaan. Itsellä ei ulkomailta tilaus onnistu.
Ollaan just tilattu ja odotellaan taimia koko ajan. Mutta tilasin ylimääräisiä, laitan tietoa sitten kun tulevat, mitä jää yli oman tarpeen. Jos kiinnostaa sitten.
Oijoijoi...kieli pitkällä täällä odotellaan... Minultakin kuoli Midnight Flame...
tälläisen sain. niin yllätys oli tää kun sain tälläisen.
Ihana soilikki, kovasti näyttää Kim-nimiselle…?
Minä yritän odottaa kiltisi ja toivon että jää paljon ylimääräisiä teidän ostoista kaikkia hienoja vaikka soilikki on minun toinen sisä lempikukkani toinen on orkidea eli kaikki värit käy. Harmi kun en ole huomannut juttua että tilaatte.
Se oli jo tänkuun alussa kun tein tilauksen. Luulen että jää ylimääräisiä, eri värisiä, pun.sävyisiä, sinisiä. Voithan mennä katselemaan Dibleysin sivuilta, mitä kaikkea siellä on.
sulla pirkkis on ihanan värisiä soilikkia. valko kukkaista kun jostain löytäis, täytyy mennä katselemaan jos kaupoista löytyis.
äippä haluatko lehtivaihtaria Albatrossista? Se on valkea jossa on keltainen nielu, kuvia löytynee jostain… ainakin vanhalta puolelta. Mulla oli tuota tummanviolettia mutta kuoli viime talvena, sen lehteen vaihtaisin!
Niin on, itsekkin sitä olen tässä justiinsa ihaillut!
oli yllätys kun sain soilikin niin joo voin vaihtaa.
onpa vaan kaunis soilikki sulla äippä&2!!!
Pirkkis kyllä olen niitä sivuja katsellut ja muitakin soilikki sivuja ja ostanut jo vähintään kaikki eli tehnyt vähän niinkuin näyteikkuna ostoja.
Minulla on vaihtaa jakopala saman värinen kuin houbella osti kuva sivulla 33. Minun ei kuki vielä vaidossa käy mikä väri tahansa kun ei ole muun värisiä minulla mielummin jos olisi sitä vanhan aikaista tarjolla. Teillä kaikilla on niin upeita kukkia olen monesti selannut kuvat läpi ja ihaillut
voin vaihtaa niin olen itsekin katsellut ja ihailut soilikin sivuja.
Onko kukaan tilannut täältä http://www.robsviolet.com/streptocarpus.htm
mumimyy, Amerikasta tilaaminen tulee suhteeettoman kalliiksi, Dibleys Englannissa on lähempänä...
Jos on vaihtareita, voi aina kokeilla Odlan tai Allt om Trädgårdenin osto-myynti-vaihtopalstojen kautta..
Sitä epäilinki että Amerikasta tilaaminen ei onnistu muistan lukeneeni siittä jostakin
Halpa dollari kuittaa postimaksuja aika paljon ja jostain syystä vapaassa maailmassa posti ei ole samanlainen ryöstöfirma kuin Suomessa…
Midnight Flame aloitta kukkimaan.
Chorus Line