Suppilokukka (Gloksinia), Sinningia

Kiitoksia Jadetsu

Nimetön siementaimi tämäkin

Country Grace, jonka pitäisi olla kerrottu, mutta ei ainakaan ensimmäinen kukka ole.

Nimetön siemenkasvattini äh kuva näkyy olevan vähän epäselvä

Vähänkö vain

Viime yön heräteosto 

Sinningia speciosa Carangola

Heräte ostosi on kertakaikkiaan upea kukka Sinningia BEWITCHED.
Tahtoo mistä tuon ostit? Sinningia speciosa Carangola sekin on niin kaunis

Raili, Traderasta.

OK.Itse en ookkaan aikoihin käynnyt siellä ,pitäpä ruveta käymään josko olis myyjällä vielä sama kukka jossain vaihessa myynnissä.

Ensimmäisen kerran kokeilin juurruttaa tavallista isokukkaisen suppilokukan lehteä. Reilun kaks viikkoa ollut sammaleessa ja hyvät juuret on jo lykännyt.

Minisinningia Ozark Fireworks (tullut Ukrainasta viime syksynä)

Kaunis on sinnigia.

Tästä siemen kasatetusta olis tarjolla juurtunut pistokas,pistokkaasta löytyy kuva annetaan vaihdetaan sivulla

Pari siementaimea

Siemenkasvati lehdessä on juuriakannatti kokeilla.

Mulla on jokusessa Country Crocuksen lehdessä juuret ja saa nähdä koska alkavat kasvattaa mukulaa. Mullassa ovat.

Cindy-ellaasta puuttuu liilansininen väri vain aavistus näkyy väeistä,aikaisemmat olivat oikeanväriset, kukka on edelleen samalla paikalla ikkunalla.voisiko silti johtua ettei saannut tarpeeksi valoa,vai alkaako kukan väri taantumaan ja muuttukin valkoiseksi.jotkuthan kukat tekevät niin.

Mulla on Country crocuksessa väritykseltään kolmea erilaista kukkaa tällä hetkellä.

Nämä lähes samanlaiset kaksi siementaimea ovat kukkineet koko kesän ja nuppuja riittää vaikka kuinka.