Höh, eikö melassi ole lehmien ruokaa;-O
Sitähän se, trekooli, sitähän se.... Mut tykkääpä siitä maaperän pieneliötkin
Ilmoittaudun mukaan sotaan televisio-ohjelman innoittamana. Uhoamaan en ala. Ensikertalainen voittaa aina.
Siemeniä on jo tilattu Kaarinalta ja vahvistusta jenkeistä, joten taimista ainakin tulee laadukkaita. Ja isäntä haluaa ostaa lava-auton pumpelon kuljettamiseen, joten myös hän tulee tekemään kaikkensa voittoni eteen.
Onko jossain ilmoittautumislista vai riittääkö tämä?
Wisteria, kyllä tämä ilmoittautuminen riittää Tervetuloa mukaan
Tuntuu ensikertalaisia voittajia olla jo aika läjä. Kyllä täällä uhotakin pitää:D Tervetuloa kisaan.
Wisteria,
lava-auton?BUAHAHAA, eihän siihen kurpitsa mahdu, ainakaan mun.
Kuinkas monella on kurpitsat jo valmiina. Mene kaivelemaan ne esiin ja laitan illemmalla kuvan.
Pariin viikkoon eivät ole kasvaneet, eikä lehtiäkään ole tullut lisää. Kaipa ne on sitten valmiit. Pintaa pitää kiillottaa vielä. Taitaa olla kuitenkin tämän vuoden ekat valmiiit kurpitsat??????
mummi on kyllä ansainnut 2009 ensimmäisten valmiiden kurpitsojen palkinnon! Ja ihan ansaitusti, komeita ovat ja kelpaisi mullekin.
IHANA taulu mummi!!!!!!! Ostaisin heti jos ois myytävänä
Mummin taulun vuoksi kyllä tulee kova sota.
Ihana taulu! *tahtoo* Upeeta kun osaa tehdä tuommoisia! Aloin itse tekemään tiffanytyötä mihin tulee kurpitsoja ;) en jaksa enää odottaa niitä oikeita.
ihan oikeesti…tuli tuosta melassista mieleen…oliskohan hunaja tai oikeammin hunaja-astioiden pesuvesi hyväksi kasveille,vaikkapa kurpitsoille!!!
Iesteri,
arvaas kuka on töissä hunatilallaHarmi että myytiin koko viime vuoden tuotanto Saksaan. Ehkä tuolta joku purkki vielä voisi löytyä...
Kalliiksi tulee jos hunajan ostoon joutuu. Pitää suunnitella joku edullisempi ratkaisu.
Kasvattaja, Tamarillo, reenaa nyt tosissaan,
se on lähdössä kurppapellolle voittamaan.
Melassia poskiin, koska aurinko pakkaa polttamaan.
Ja kakkakannu kädessä täytyy olla tietysti.
Ei siksi että lannoitetta kaipaisi,
vaan koska ylilannoitusta varten jälleen reenataan.
Tamarillona kurppapellolla nilkkoja myöten savessa.
Tamarillona kurppapellolla nilkkoja myöten savessa
Lapset Tamskun kakkakannua heilauttaa,
kasvattaja käsiään hädissään pyörittää.
Lippis jää ilmaan ihan niinkuin sarjakuvissa,
kun Tamsku lietelammikkooon molskahtaa.
Kakat mies yhteen kasaan kippasi,
litran vettä päälle taimen nakkasi.
Jaa biisistä??
Mulla on mielikuva kurppapelloista, joille on sumutettu/kaadettu siirappia ja hunajaa: mieletön määrä muurahaisia joka lehdellä ja kurpalla, niiden joukossa perhosia ja ampiaisia, ja metsästä lähestyy karhuperhe....
Ja niin tuli syyskuun loppu 2009 ja Tamsku voitti koko paskan
Emo,
mulla palstalta sata metriä kymmenen mehiläispesää ja yhdyskunnassa 50 000 pörisijää x10 on aika paljon kavereita jos huitasen sokerit pellolle...
Mä haluan nähdä sen supikoira-armeijan mikä kiskoo niitä silakoita/salakoita/särkiä ylös sieltä kurpantaimen vierestä
Vitsi mä oon tietokoneguruKattokaa vaikka tohon vasemmalle,jee.