Suuri Kurpitsasota 2009, Suljettu

Tamsku, kovin on vaatimattoman näköinen tuo kurppa ;DDD

Kuva kolme päivää pölytyksen jälkeencool

Polkupyörän pumpullako pumppasit tuon kumipallon täyteen? ;DDD

Milläköhän pölytetty:D

ROCK n´ ROLL!!!

Saakohan tuohon profiilikuvaan syksyllä isommat kehykset kun mun tuleva palkintokurpitsa ei mahdu noin pieniin raameihin.

HÖH,Tamsku on opetellut kuvankäsittelyä.

ai miten niin ei mahdu profiilikuvaan? minä ainakin syksyllä 2009 kurpitsat kuvaam 300 metrin päästä että mahtuu kokonaan kameran näytölle.

Miten mie aina menen mukaan näihin:D No, ei vaihtunutkaan miun kuva vielä, mutta ehkä kohta.

Kuvankäsittely on lahjattomia vartensilmän iskuJos osaisin käsitellä kuvia tuo näyttäisi vieläkin isommalta.

Muihin keskusteluihin kuvani vaihtui, muttei tietysti tänne jota varten sen vaihdoin.

liekö joku suodatin päälläsilmän iskuhetken verran näkyi täälläkin.

Tamsku, kyllä luulis kurpitsojen kasvavan moisen rokin voimalla… Liekö oli Klamydiaa… biisin nimee en kyllä muista, vaan väliäkö hällä.

Älkää nyt peljästykö, mutta syyskuussa saatte nähdä tän ihan livenä. Sovitaanko niin, että ootte kumminkin kisassa mukana loppuun asti, jookos? Kaikesta huolimatta.

Jpas nakkasit pahan.

No justiinsa. Kahoin muuten nauhotukselta sen Kurpitsojen Herrat - tuopahan kurppa ei piäsis ees punnitukseen on selevästi halenna tuosta oekeelta sivulta.

Kyllähän muuten uskoisin tuon Paulastiinan kuvan oikeeksi, mut et kyllä niin urheilijalta näytä että oisit tuonne päässy hyppäämään.oho Eikä tikapuita näy missään?!

Kyllä tässä uusi silti jo alkaa vapista. Mutta en luovuta, en.

Hoh-hoh-hoo, mähän olen huippu-urheilija, tosin jo entinen näillä kymmenillä, mutta kumminkin. Olin jopa tee-uu-ällän liittojuhlilla pinkomassa joskus n. 40 v sitten ja hopeamitsku sieltä on vieläkin tallessa. Sen ripustan kaulaani, jos jään tässä kurppakisassa kakkoseksi.

Paulastiina ja kurppa, paino yht. 1000 kg??? Paha…

On aika maanäytteen, on aika maanäytteen...Lunta ei paljon mitään ja mukava pakkanen, eikun kaivamaan ja postiin huomenna.

Kaarina, en käytä ruosteista lapiota ettei tulokset näytä samalta kuin sullasilmän isku

Ehheheeeeeeeeeenaurua Ensin sitä vaan soiteltiin suuta ja naurettiin kun eräät otti näytteitä, muokkasi peltoja ja tutki asioita.. NYT taitaa JOKU olla peloissaan nauruanauruanauruanauruanaurua Siinäs otat näytteesi.. katotaan syyskuussa kenen kana pissii pisimmällesilmän isku Eikä ollu rautanen lapio, mun maassa kasvavat kurpat on täyttä terästä, kantsiskohan pikku-Tamskun jo luovuttaa?????