Suuri Kurpitsasota 2009, Suljettu

Niimpä, täällä on kans ihan aloittelija ja tiedäthän sä jo enemmän kuin minä, nimittäin en tiedä noista paaleista mitään =)

kehtaakos tähän kisaan tulla ensikertalaiskasvattaja? noin niinkuin leikkimielellä? (tai mistäs sen tietää vaikka olisi ensikertalaisen tuuria mukana!?naurua) mites tämä homma sitten käytännössä tapahtuu? Niinkö että kasvatellaan vaan ja käydään täällä leuhkimassa ja sitten halutessaan saa tulla syksyllä johonkin punnitsemaan?

Minäkin olen ensikertalainen, ja olen vakaasti päättänyt voittaa kieli ulkoapomppivaa nauruapomppivaa nauruapomppivaa naurua

Muillekin uusille voisi tästä sivusta olla iloa. Sain tämän vinkin aikoinaan Tamskulta, kiitti vaan vieläkin. Voit tosin Tamsku syksyllä katua syvästi vinkkiäsi, kun kuulet mun jättiläisestä pomppivaa naurua

Tänne ovat tervetulleita uudet että vanhat, eikä sillä ole merkitystä onko kokemusta vai ei, joskushan tämäkin hullutus on aloitettavapomppivaa naurua Jihuu lisää vaan porukkaa kehiinpomppivaa naurua

Hei, ehdottaisin, että pelataan tämä kausi noilla Tamarillon säännöillä ja katsotaan onko porukka tyytyväinen ja jos ei ole, niin palataan entiseen... kyllähän nuo uudet säännöt tasapäistäisi porukkaa kovasti.

Olipas mielenkiintoista tekstiä tuolla linkkisivulla, kiitos Emo. Taidan kuitenkin vielä ensi kesän seurailla teidän kamppailuanne :slight_smile:

Voiton kiilto on jo minullakin silmissä silmän isku!

tuo ohjesivuhan kuulosti sltä että kuoppaan kannattaa ka**ia..... ei meillä kyllä 50 neliötä ole muokattavaa tilaa. jos seuraan mihin uusia juuria pukkaa ja möyhennän aina siitä kohdasta... niin,m missä ja milloin nämä sitten punnitaan että tiedän tulla noutamaan palkintoni?

Viherpeippo, sotakurpat voi punnita itse ja ilmoitella tulokset tänne.

SM-kisoihin kaikki myös tervetulleita, sama paikka kuin viime vuonna eli Gardenia Helsingin Viikissä ja ajankohta syyskuun lopulla. Ilmoittelen heti kun päivä varmistuu. Tänä vuonna voittajalle tulossa kunnon palkinto ja kymmenen ensimmäistä saa ansiomerkkilisäksi suurimmalle vihreälle kurpitsalle ja kansan kauneimmaksi äänestämälle kurpalle ansiomerkki. Jos tuo finanssikriisi ei kauhiasti pahene niin kärkipäälle myös tulossa puutarhailuun liittyvää tuotesälää...

SM-kisoissa lienee nyt myös tarjolla kurppakeittoa sen perinteisen hernerokan sijaan sekä lapsille että lapsenmielisille pikku puuhaa...kahtotaan mitä järjestyy...

kivaa. nyt vaan kuukkeloin siemenliikkeitä eikä mistään saa jätti-jätti-siemeniä! nyt kun nämä ovat sotasalaisuusia, kukaan ei varmaan kerro mitään...viha

ainakin atlantic giant nimellä voi kuukkelehtia…

Viherpeippo, Kaarinalla on huippusiemeniä vaikka miten paljon, hölöttele hänelle ja siemenongelma on ratkaistu

haa, kiitos vinkeistä!

Eli meitsi ryssi tämän homman jo heti alkuun, enhän minä syksyllä ole tuolle maalle tehnyt mitään… pitää kyl heti vain kun kynnelle kykenee niin hakea hevonkakkaa isän ja äitin naapurilta

En miekään ole mitään tehnyt. Keväällä meinaan laittaa pohjalle kasan ruokakompostista ja sen päälle haravointijätteet.

En oo muuten minäkään mitään tehny syksyllä. ja rikkaruohot jätän takuuvarmasti kitkemättä kesällä ja silti voitan koko paskannaurua

Hyvä ettei Tamarillolla itsevarmuutta puutu =)

Ja ainakin 6m korkeat maissit:D

Ei maissia 2009 vaan vähintään 1.5 kiloinen tomaattikieli ulkoa

Tuohon tomaattikisaan miekin voisin osallistua.

No joo, samoin, mutta mitkä on kriteerit tomaatissa? Pelkkä kokoko? Eihän se kerro tomaatista mitään… Mutta pitäiskö avata tomaattikisalle oma ketju? Kuinka monta hullua löytyisi?