Suuri Kurpitsasota 2009, Suljettu

Minä voin kans lähteä tomaattikisaan.

Laita Nopsis koon lisäks maku ni kuullaan kuinka mun tomaatti maistuu paremmalta kuin sun tomaattisilmän iskuNo ei vainaskaan, eiköhän se joku mitattavissa oleva kriteeri pitäis olla, paino ehkä parempi kuin tomaatin suurin korkeus leikkuulaudaltasilmän iskuArskasodassakin mitattavissa toi pituus.

Painolla jos mennään ni mie olen mukana ja ilmotan ex kollegalle että tulee peliin mukaan, kasvatti viime vuonna 954 grammasen tomaatin millä heltis 7s sija Euroopassapalkinto

Pitää sitten laittaa oma otsikko tomaattikisaan.

Maku kai tomaatissa pääasia on, mutta silloin pitäisi olla ulkopuolinen raati silmät kiinni maistelemassa eri tomskuja…

Kauneus on katsojan silmissä, maku maistajan suussa… ei voine voittajaa sillä ratkaista :slight_smile: Suuri TomaattiSota 2009 - ketju on perustettu ja juttu jatkuu siellä…

Tomaattisota täällä.

Pitäsköhän taas yrittää jospa nyt sais tennispalloa isommaksi :slight_smile:

Niinpä… täälläkin jäi reilunkokoiseksi tennispalloksi ja sekin ehti mädäntyä ennen kuin pääsi viralliseen punnitukseen. Mutta ensi kesähän on aurinkoa täynnä joten silloin ei ole hukkumisvaaraa millään :wink:

Jaahas katsoittekos meikäläisen kurpitsaa viime vuonna, palkintosija tuli.

Siis viimeinen, sain sentään kunniamaininnan!

Niinpä… kyllä harmitti että tuo yksi meni mätänemään…

Eikö sääntöihin riittäisi muutokseksi se, että vyöhykkeestä saa “hyvityksiä”, miksi pitää vertailla entisiin ennätyksiin? (kyselee tyhmiä) Tässä sodassa kai avomaa ois “se” juttu ja SM-kisa sitten erikseen kaikki keinot sallittuna? Ei liian monimutkaista tästä leikkimielisestä (?) sodasta tehdä niin ei jää pois ketään sen takia että säännöt tuntuu hankalilta.

Mä oisin mukana Aamin säännöillä. Millä hyvityksillä mennään?

Samoin, keksikää hyvitykset.

Sopii mullekin. Ei aloittelijahyvityksiä kuitenkaan.

Joko nyt saataisiin se Kellä Pienin Kurpitsa -kisakin??? Olisin varma voittajaehdokas.

Jaa, kukas se hävis viimevuotisen sodan silmän isku!

Pirkkis, taisit huijata…;=);=)

Onneks Pirkkis ei ole ukkopomppivaa naurua

Euffis, Pirkkiksen 62 grammanen oli mukana SM-kisoissa, tervetuloa pienemmällä mukaan ensi syksynä.

Kertoimet vyöhykkeille ovat sitten

1=1

2=1.1

3=1.2

jnejne.

Sotimaan kaikkihymy

Jeee, jee…;))

Niin SM-kisat. Minä kyllä voitin palstan pienimmän kurpitsan tittelin...