Ruby Wedding, sorry tämä kuvien tulva nyt on vaan niin sopivasti aikaa leikkiä kuvien kanssa
Mulla tähtiputkissa ei ole vielä edes nuppuja, varjoisassa ovat, mut kyllä ne sieltä ennenkin ovat tulleet
Tulppaani tähtiputki
Tulppaanitähtiputki empä ole kuullutkaan, mistäs näitä saa ? Kuva ois kiva nähdä avauteneesta kukinnosta.
Ei oikeesti kai ole olemassa, tuo on ihan ruby wedding, mutta näyttää vaan niin tulppaanilta
Moulin rouge, tämä on ehkä kaunein tähtiputki mitä minulla on.
Sirpulilla taas hieno postikorttikuva
Kiitos Satues, joskus on tuuria kuvauksessa
Ruby Wedding
Kuinka pohjoisessa olette saaneet tähtiputken selviämään?
Minulla on tarkoitus lohkasta omastani pala ja viedä sukulaiselle tuliaisiksi juuri tuota vaalean punaista versiota melkein Vaasan korkeudelle. Onnistuukohan vai pitäisikö viedä joku vähemmäntoivottu?
Ei kai selviämisessä Vaasan korkeudella ongelmia tule kun tässä Joensuun kyljessäkin kasvaa ja 80 km pohjoisempana mökillä. Ei talvisuojausta saaressa ja tuuli vie lumetkin jo aikaisin keväällä vaikka pakkasia tulee.
Hieno juttu, tätä käytän referenssinä. Kiitos kovasti nopeasta reagoinnista. nimittäin tämä luovutus tapahtuu tulevalla viikolla jo. Ei ehkä paras aika jakaa perennaa tai istuttaa (kesän kuumimmilla) mutta homma on tehtävä silloin kun siihen on mahdollisuus.
Menee kepoisasti täällä Oulussakin
Olen jäänyt koukkuun kuvailemaan tähtiputkia
Tämä kuvahan koukuttaa jo sivullisiakin
Onpa hieno kuva! Kylvin viime vuonna tähtiputkia, kyllä ne nyt kukkivat, mutta ovat kovin harvoja. Pitääkö niitä laittaa tiheämpään vai tuleeko niistä tuuheampia joskus ja jos niin milloin? Vai onko ne nyt vaan huonossa paikassa?
Parissa vuodessa tulee yhdestä hieno puska.
Sain viimekesänä muutaman tähtiputken taimen ja kukkivat parhaillaan, joten menestyy VII:kin.
Hyvältä kuulostaa, tänä kesänä Anitalta saadut tähtiputket ovat hyvällä alulla, nyt on mukava odottaa ensikesää!
Vaalea hempukka tähtiputki on suosikkini, kuivuudessa jo ihan rätkötti. Tumman purppurainen kasvaa varjoisemmassa paikassa ja pystypäisenä pysyi, siementaimilauman kattaessa maanpintaa. Eli eivät ole kuivan paahteisen hiekkamaan kasvupaikalla omimmillaan.