Taimivaihto: Kaakonkulman taimitapaaminen 12.6.2026 klo. 13 / Iitti, Kausala

Käy tietenkin. Nuu, jätä sie tekemättä.

1 tykkäys

Ylvalii voisi leipoa makean piirakan?

En ole koskaan leiponut mitään gluteenitonta, täytyy harjoitella. Onko toiveita millainen? Mustikka, tosca, joku muu?

1 tykkäys

Ei tarvi tehdä gluteenitonta, tee ihan tavallinen vaan, hienoa​:blush:

Montako meitä muuten on tulossa?

Kokoonpano näillä tietämin: Nuu, Kurppa, RitvaL, Henni, Parvitulppaani, Ylvalii ja mahdollisesti Echinacea.

Enemmänkin mahtuu. Jos joku muukin penttiläinen innostuu lähtemään kesäpäivän ajelulle tänne ihanaan Iittiin niin ootte lämpimästi tervetulleita :smiling_face_with_three_hearts:

Aina voi myös selvitellä kimppakyytimahdollisuutta, osahan on tänne tulossa pääkaupunkiseudulta tai siitä kupeesta :+1:

2 tykkäystä

Mulla on vielä ihan pieniä liikkuvia palasia pelissä, ilmoitan alkuviikosta, viimeistään tiistaina, pääsenkö.

3 tykkäystä

Nuu, minkä kokoinen jalka sinulla on?

Nuu, valitettavasti mulla on muuta menoa, tissinlitistys ennen puolta päivää Kotkassa.

Ja olen ollut aika huonokuntoinen tämän kevään. Flunssa ja Kaikkien Aikojen Pahin Yskä kesti pääsiäisestä toukokuun loppuun, sitten lopulta sain astmalääkkeet. Voimat ei ole vieläkään palanneet. Väsyn pienimmästäkin rasituksesta, kauppareissukin ottaa voimille.

Istutusintoakaan ei oikein ole, hyväkun saan vanhat kasvit hoidettua.

3 tykkäystä

Emo, olis ollut kiva nähdä mut aina ei vaan onnistu :confused:. Tosi kurja kevät sulla ollut, onneksi parempaan menossa!

Pidä huolta itestäs, nähdään viimeistään ens vuonna :heart_exclamation:

1 tykkäys

Ritva, mulla meni hetki ennenku sisäistin mitä kysyit. Et mikä puutarhajalka :sweat_smile:. 38 normaalisti, ei pienempi.

1 tykkäys

Harmi ettei Emo pääse. Toivottavasti ei enää muuta harmia terveyden suhteen tule.

Eikö Hennin äitikin ollut tulossa?

1 tykkäys

On, parvitulppaani :+1:

1 tykkäys

Voimia sinulle, Emo! Kiva, kun olet hengessä mukana ja jaksat välillä käydä meitä moikkaamassa täällä! :blush:

Näyttäis siltä ettei meiän tartte helteessä kärvistellä. Toisaalta ei sateessakaan kastua.

Ehtiihän noi ennusteet vielä moneen kertaan vaihtua. Ottakaan varmuudeks sadevermeitä mukaan, meinaan kierrättää teidät koko plantaasin läpi ja näyttää kaikki nurkatkin ja tietty kertoa mikä kasvi keneltäkin penttiläiseltä tuli millonkin :sweat_smile:

3 tykkäystä

Varustaudutaan! :umbrella_with_rain_drops:

2 tykkäystä

Hei, vieläkö amurin pionin alkua olisi jäljellä minulle?

1 tykkäys

Mullekin kelpaisi pionin taimet, kaikki käy!

Kertaan tässä vielä omat annettavat:

Nuulle Gracchus -kurjenmiekkaa, ryväsvaarinmalva ja päivänhattua.

RitvaL:lle tarhakurjenpolvea ja ryväsvaarinmalvaa.

Ylvaliille sammalleimua, tulikukkaa, neidonkieltä ja maitokelloa.

Kurpalle maitokelloa.

Jäikö nyt puuttumaan jotain? Ja Ylvalii, paljonko haluat sammalleimua?

1 tykkäys

Pari mätästä sammlaleimua kelpaisi :slight_smile: