Soraunikko löyty tieteelisellä nimellä. Enkuksi tietoa, pitää kääntää kaikessa rauhassa mutta ehdottomasti haluisin lusikallisen koulittavaksi ! Ihanaa ![]()
Nuu tuo gluteenitonta, jos olen ainut ruokarajoitteinen, niin älkää toki muut turhaan tehkö, en kuitenkaan voi palaa enempää makeaa syödä.
Kalliita jauhoja ja hankalampi tehdä.
Hankalin, unikkoa kiitos.
Hei,
vihdoin sain listattua niitä vähiä kasveja, joita tarjoan.
Kevätesikko, 2-3 purkkia
Variegata kielo, 2-3 purkkia
Arovuokko, 2-3 purkkia
Hevoskastanjan taimia, ainakin 5 kpl
Minisanttu, joka ei ole kovin mini, 3 purkkia
komeasinikuunliljaa, ainakin 5 purkkia
Voisin nyyttäreille tuoda mansikoita ja pensasmustikoita.
Eltsu, hevoskastanja kiinnostaa. Yritin siemenkasvatusta ja taimia sainkin mutta ne ei olleet elossa enää seuraavana keväänä.
Tarjoisun sulle vaihtariksi yli 80 v olevaa kantaa, mummoltani peräisin, siperianampiaisyrttiä. Pieniä italiankaalin taimia ja väriminttua on myös jo ruukutettuna.
Henni, haluutko lisää sitä siperianampiaisyrttiä tänä vuonna?
Esikko kiinnostaisi, mitä kaipaat vaihtariksi?
Nuu, tuon sulle hevoskastanjan, siperianampiaisyrtti olisi kiva uusi tuttavuus!
Kurppa, tarkoitiko mun esikkoa?
Toki tuon sitä sinulle! Pienia kuunliljoja ei ole koskaan liikaa, jos sinulla vielä niitä on tarjolla!
Tarkoitin. Saat kuunliljaa
Kurppa, mäkin voin lisäksi tuoda sulle esikkoa jos on tarve. Kaivanko?
Eltsulle ruukutan Siperianampiaisyrttiä ![]()
Onko ok, jos mieheni tulee mukaan kuskiksi (ja kantajaksi)? Ei hän häiritse, luultavasti istuu autossa tai lähtee johkain ajelemaan odotellessaan.
Ainakin miulle on ![]()
On tottakai ok.
Mun mies toimii aina näissä mulle kuskina ja apukantajana. Lähtee viettämään aikaansa tapaamisen ajaksi jonnekin muualle. Nytkin luulen et menee käymään golfkentällä, soitan sit kun tiiän mihin aikaan hänen tarttee tulla noukkimaan mut taimineni pois ![]()
Ei tarvi, tuo väri taitaa olla hävinnyt.
Tuomipihlajalta tuli juuri viesti.
On joku meno juuri silloin, pahoittelee.
Voisin ottaa sitä siperianampiaisyrttiä lisää, Nuu! Mulla on nyt paikka sille ![]()
Miten tuo sinikuunlilja, eikös Anita kaivannut sitä isompiakin määriä? Tuossahan sitä olisi nyt Eltsulla tarjolla!