Taimivaihto: Kaakonkulman taimitapaaminen 18.6.25 klo 16 /Renum,Porvoo

Soraunikko löyty tieteelisellä nimellä. Enkuksi tietoa, pitää kääntää kaikessa rauhassa mutta ehdottomasti haluisin lusikallisen koulittavaksi ! Ihanaa :heart_eyes:

1 tykkäys

Nuu tuo gluteenitonta, jos olen ainut ruokarajoitteinen, niin älkää toki muut turhaan tehkö, en kuitenkaan voi palaa enempää makeaa syödä.
Kalliita jauhoja ja hankalampi tehdä.

Hankalin, unikkoa kiitos.

1 tykkäys

Tässä tuo Hans.

3 tykkäystä

Hei,
vihdoin sain listattua niitä vähiä kasveja, joita tarjoan.

Kevätesikko, 2-3 purkkia
Variegata kielo, 2-3 purkkia
Arovuokko, 2-3 purkkia
Hevoskastanjan taimia, ainakin 5 kpl
Minisanttu, joka ei ole kovin mini, 3 purkkia
komeasinikuunliljaa, ainakin 5 purkkia

Voisin nyyttäreille tuoda mansikoita ja pensasmustikoita.

1 tykkäys

Eltsu, hevoskastanja kiinnostaa. Yritin siemenkasvatusta ja taimia sainkin mutta ne ei olleet elossa enää seuraavana keväänä.

Tarjoisun sulle vaihtariksi yli 80 v olevaa kantaa, mummoltani peräisin, siperianampiaisyrttiä. Pieniä italiankaalin taimia ja väriminttua on myös jo ruukutettuna.

Henni, haluutko lisää sitä siperianampiaisyrttiä tänä vuonna?

Esikko kiinnostaisi, mitä kaipaat vaihtariksi?

Nuu, tuon sulle hevoskastanjan, siperianampiaisyrtti olisi kiva uusi tuttavuus!

1 tykkäys

Kurppa, tarkoitiko mun esikkoa?
Toki tuon sitä sinulle! Pienia kuunliljoja ei ole koskaan liikaa, jos sinulla vielä niitä on tarjolla!

Tarkoitin. Saat kuunliljaa

1 tykkäys

Kurppa, mäkin voin lisäksi tuoda sulle esikkoa jos on tarve. Kaivanko?

Eltsulle ruukutan Siperianampiaisyrttiä :+1:

1 tykkäys

Onko ok, jos mieheni tulee mukaan kuskiksi (ja kantajaksi)? Ei hän häiritse, luultavasti istuu autossa tai lähtee johkain ajelemaan odotellessaan.

3 tykkäystä

Ainakin miulle on :grin:

1 tykkäys

On tottakai ok.

Mun mies toimii aina näissä mulle kuskina ja apukantajana. Lähtee viettämään aikaansa tapaamisen ajaksi jonnekin muualle. Nytkin luulen et menee käymään golfkentällä, soitan sit kun tiiän mihin aikaan hänen tarttee tulla noukkimaan mut taimineni pois :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 tykkäys

Ei tarvi, tuo väri taitaa olla hävinnyt.

Tuomipihlajalta tuli juuri viesti.
On joku meno juuri silloin, pahoittelee.

Voisin ottaa sitä siperianampiaisyrttiä lisää, Nuu! Mulla on nyt paikka sille :+1:

1 tykkäys

Miten tuo sinikuunlilja, eikös Anita kaivannut sitä isompiakin määriä? Tuossahan sitä olisi nyt Eltsulla tarjolla!