Vielkö santtu jäljellä tai hevoskastanjan alku?
Molempia löytyy, varaan sinulle. ![]()
Vieläkö sulla on valkoista tulikukkaa?
Onko joku, joka ei ole vielä saanut osoitetta? Kurppa?
Ritvan kyydillä tulen, hänellä on jo osoite
Jos joku muu haluaa Eltsun kuunliljaa, menee nyt etusijalle, mutta jos sitä jää yli, mä otan mielelläni
Mä siivosin sunnuntaina pihaa ja laventelin alta löytyi vino pino hohtopiikkiputken minipieniä siementaimia. Niitä voin vielä lusikoida halukkaille.
Listaan voi lisätä myös kanadanvuokkoa ja keltakurjenmiekkaa.
Ne espanjankurjenpolvet, joita tyrkytän, ovat jotain näistä. Värit nyt vähän valehtelee kuvissa, mutta aika lähellä.
Tuollainen tummempi Espanjan kurjenpolvi kiinnostaisi. Mitä haluat vaihtariksi?
Anita, hohtopiikkiputken pikkuisia, kiitos.
Mitäpä vaihtariksi?
Kaivelen saskatoonin vesoja tänään. Vaihtaria en tarvitse.
On 2 alkua, tuonne sulle (tarkistan kotiinpäästyäni olisko lisää väärissä paikoissa)
Kurppa ja RitvaL, en tarvitse vaihtareita.
Anita, keltakurjenmiekka kelpaisi mulle!
Toivotaan, että huomenna sää suosii. Meillä on grillimökki jossa ollaan sateelta suojassa. Mutta olisihan se kivempi kierrellä pihaa, jos ei sataisi. ![]()
Puutarhahörhöt osaavat varautua sateeseen.
Toivotaan kuitenkin poutaa.
Peukkuja teille huomisen johdosta, hengessä mukana.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toivottavasti olisi huomenna poutapäivä taimitreffeille!
Toisaalta, Penttiläinen ei ole tehty sokerista ![]()
Meillä vietetään huomenna ja ylihuomenna synttäreitä.
Anita, tuon sulle kuunliljaa, nehän voi jättää jo teille pihalle, kun haemme sinut. ![]()
Olemme teillä n. klo 15.
Henni, haluutko että kaivan sulle puskan valkosta akileijaa? On korkeeta/isokukkaista versiota ja matalaa/pienempikukkaista. Korkeen kukat yli metrissä.kuvassa vierekkäin. Saat molemmat jos haluut ?
Kaivan huomenna jos haluut, en ruukuta.
Kyllä kiitos! ![]()
Enköhän minä niille paikan löydä. Toki joku muukin voi ottaa? Jos kukaan muu ei huoli, otan mielelläni!
Jostain syystä (
) niiden uus kotiosoite johtaa sun pihaan. Hieno juttu että mä voin sullekin päin kaivella jotain vähän isommin
Oon tuomassa yleiseen jakoon myös, akileijan pikkutaimia, siemenet kasveista puna-valkoinen ja punainen. Haluutko että otan niitä taimia muutaman sulle jo erikseen syrjään ? Jää kyllä muillekin
Mielellään kiitos, jos on tällaisia harvinaisempia värejä! ![]()