No näin se ei meillä ole, että kolme eniten ääniä saanutta muodostaisi hallituksen, enkä nyt suoralta kädeltä muista missä olisi.
Suurin osa kansasta ei äänestä persuja, eikä kannata heidän ideologiaansa. Sipilän hallituksessahan he jo olivat, vaikka sitä nykypersut yrittävätkin kovasti häivyttää.
Demokratiassa kuuluu kunnioittaa kansalaisten äänestämää tulosta ja esimerkkinä vain mainostin että kolme suurimman ääni saaliin saanutta kuuluisi perustaa hallitus mukisematta koska sana kansanedustaja pitäisi olla juuri äänestyksen tulos. Puttelassa on juurikin nyt tilanne missä ei olla kunnioitettu kansaa eikä naapurikansojakaan.
Putin mielenvikainen pahasti. Hänellä lienee intohimona tappaminen tai tapattaminen. Toivottavasti emme ole seuraava kohde, ei meidän puolustus riitä… eikä apua tulisi kun ei olla Naton jäseniä.
Paremmin mä siedän persuja, joita ei julkisesti saisi edes myöntää sietävänsä (kun eivät ole paremman kansanosan edustajia), kuin tyhjähattuisia vihreitä (joitten esikuvana alkuun olivat luontoa arvostavat boheemit, mutta ovatkin siirtäneet ideologiansa kaiken työssäkäynnin vaikeuttamiseen siellä, mistä pitää omalla autolla päästä liikkumaan yms.). Mutta en ole minkään puolueen jäsen, minkään puolueen ideologia ei istu minuun, minkään puolueen jäseneksi en tule liittymään. Kannatan ns. yksilön anarkiaa, ja siihen ei sovi puoluekuri ja kapea-alaiset yhden aatteen asiat.
Minä en oikein ymmärrä politiikkaa. Mielestäni joka puolueella on hyviä ja huonoja ajatuksia, valitse siinä sitten puolueesi. Minä itse tietenkin osaisin antaa päättäjille hyviä neuvoja…
Parhaat kiinalaiset verkkokaupat AliExpress – Kiinan suurin verkkokauppa. … Wish – Sosiaalisen median ja verkkokaupan yhdistelmä … Dresslily – Kiinalainen vaateverkkokauppa. … Milanoo – Juhlapuvut halvalla Kiinasta. … Gearbest – Elektroniikkaa halvalla Kiinasta. … E-ville.com – Suomalais-kiinalainen elektroniikkakauppa.
Näistä voi aloittaa boikotoinnin Kiinaa kohtaan. Ei yhden ostokset suuresti varmaan haittaa mutta pienistä puroista ne isot joetkin syntyy. En osta tieten mitään kiinalaista vaikka iliman saisin.
Kahden viime vuoden aikana on viisi entistä asiakasta nukkunut pois. Eilen luin kuukausi sitten olleen asiakkaan pois menosta. Koskettaa aina. Oli vielä täsmälleen samanikäinen kun mie.
Aamupäivällä hain labrasta näytteenottopurkkia. Ihmettelin kun jono ei etene. Sisällä oli pieni tumma poika joka huusi suoraa huutoa ja monta hoitajaa rauhoittelemassa. Varmaan vanhat traumat aukesivat:(
Pois nukkuminen on meillä jokaisella edessä aikanaan. Aikoinaan menetin 10 vuoden sisällä neljä läheistäni, isäni 66v, vanhin veljeni 45v, äitini 73v ja toisen veljeni 52 vuotiaana. Kaikki sairauteen, (ei viinaan eikä huumeisiin).
Aina sen paremmin ymmärtää jos on jo korkea ikä mutta aina se koskettaa.
Tuo silmitön tappaminen sotimalla on sellaista jota en jaksa ymmärtää. En tunne ketään ugrainalaista mutta silmät kostuu ja kurkkuun nousee palan tunne kun kuvia katselen. Monen lapsen ja nuorten ym. elämä päättyy yhden hullun takia. Heillä olis varmaan ollu vuosia elää normaalia elämää joka heiltä häikäilemättömäst riistettiin.
Katsoin kerran pienen pätkän lihavista amerikoissa kun 340 kg mies kertoi että söi suruunsa kun menetti 5 vuoden sisään neljä läheistään … Mietin itseäni ja vuotta 2013 -14 ja 8 kk sisään kokemiani menetyksiä … otti koville kuten tiedätte ja kyynisyys nousi pintaan.
En kyllä näe sitä todennäköisenä, että Venäjä käyttäisi kemiallista asetta Ukrainassa. Ydinaseella on uhkaillut, mutta ei käsittääkseni Ukrainaa, vaan sotaan mahdollisesti sekaantuvia valtioita vastaan.
Mihin luottaa Pesun mukaan riskien lisäksi jäsenyyteen liittyy epävarmuustekijöitä. Näitä ovat muun muassa se, että Nato seisoo ja kaatuu Yhdysvaltojen sitoutumisesta.
– Eurooppalaisten omat kyvyt eivät ole riittäviä. Nato-jäsenyyden lisäarvo nimenomaan pääsy Yhdysvaltojen sopimusliittolaiseksi. Muuten ei jäsenyys ole riskin väärti.
Tutkijan mielestä epävarmuustekijä on myös Naton päätöksentekokyky tilanteessa, jossa (on) sodanuhka ja ydineskalaation riski.
– Nato on monenkirjava ja 5. artikla jättää tulkinnanvaraa. Kaikki Nato-maat (eivät) pidä Venäjää turvallisuusuhkana, mikä vaikuttaa Naton toimintakykyyn, mukaan lukien puolustussuunnitteluun.