Ainaki helpompi tehdä
Kohta on leopardikakku valmis
Koska sain täysin vapaat kädet, ajattelin vähän repäistä, kun juhlakalu täyttää 18v, eli villi ja vapaa
Kuvia laittelen jahka olen saanut pursotukset valmiiksi
Loistavaa Kuvia odotellessa
Noniin, tämmöinen tekele tälläkertaa
Pinta on marsipaania, jonka päälle maalasin pilkut ruskealla ja mustalla pastavärillä. Pursotuksista ei tullut niin täydelliset, kun jostain syystä kerma kaipasi vähänväliä kylmennystä, olisi pitänyt tunkea kädet lumeen kohmettumaan, niin eivät olisi hohkaneet
Taitavaa työtä!
Kiitos Ania
Ihana kakku <3
Ai tuollainen on epätäydellinen pursotus? Mun kakkuja ette sitten tule näkemään!
Mun pitäisi tässä myös ryhtyä kakun koristeluun, ihan en yllä tämän palstan tasolle, mutta yrittää pitää, syödään se kuitenkin, tuli mitä tuli. Pursotukset eivät ainakaan tule olemaan mistään kohtaa tasaisia Enkä laita kuvaa
Kakku tulee 9-vuotiaalle, joka kovin on ihastunut siniseen väriin. Vähän sellaista luistinkenttää siihen päälle ajattelin ja kermavaahtoa kinoksiksi. Somia sinisiä ja valkoisia hiutaleitakin löytyi. Olisikohan se "jää" parempi yrittää värjätystä kermavahdosta vai marsipaanista, ja mitenkähän siitä väristä saisi varmasti vain ihan hiukan vaalean sinistä? Uhkasin laittaa mustikoita väliin, mutta ei se likasta kuulostanut ollenkaan houkuttelevalta.
Mustikka kerma-rahkasta tulisi hyvä täyte. Tai mustikoita ja valkosuklaa moussea (vaikka pussista) jos makeus on tärkeää.
Jos voit valita marsipaanin ja kerman välillä, niin varmasti marsipaanista tulee sileämpi kansi. Siihen jää nätisti myös väriraitoja - niin kuin marmorointia. Kauli muovin päällä ja käännä se muovia vasten ollut tiivis alapuoli pinnalle.
Kiitos vinkistä Petraaa! Rahkaa onkin jo kaapissa valmiiksi, vaikka tuo valkosuklaa alkaa kyllä nyt vähän houkutella.
Kuvaa en laita, mutta hieno tuli, jos ei sivujen pursotuksia lasketa. Marsipaanista tuli upea luistinkenttä, sitä kiersi kermapursotukset, penkiksi reunaan laitettiin minisuklaapatukka, sille marsipaanista pienet vihreät lapaset ja luistimet viereen ja yksi pupukin mahtui joukkoon. sinisiä ja valkoisia lumihiutalekoristeita ripoteltiin siihen jäälle vielä lisäksi, väreistä tuli aivan juuri sopivat.
Laita kuva, pliis! Kuulostaa tosi hyvältä.
Niin just. Kuvaa vaatii myös allekirjoittanut!
Kuvia kuvia, tahtoo nähdä!!!
Tässä on tämä ristiäisiin menevä yksinkertainen kermakakku.
Keljuttaa ihan mahdottomasti, kun tuo pintakerma ei vain millään suostunut menemään tasaiseksi ei vaikka miten silottelin, mutta päälle on kuulema tulossa koristeita vielä omasta takaa, joten ei ole kuulema vakavaa. Mutta minä olen niin itse kriittinen
Ai että, kun on taas hieno kakku. Miten ihmeessä saat noin kauniit pursotukset. Kaunis ja seesteinen ristiäiskakku, ihan nappisuoritus kertakaikkiaan. Toi ei enää kaipaa kyllä mitään krumeluuksia päälle, toivottavasti jotain kevyttä ja pientä. Olet sinä taitava!
Kiitos memuli
Kiitos pursotuksista kuuluu ihanille tyllilleni, joita tekisi mieli hamstrata aina vain enemmän, helppoa ja hauskaa.
Monimutkaisempia pursotuksia pääsee treenaamaan lisää miehen synttärikakkuun ne kun ovat vielä vain jotain sinnepäin, perhettä on hyvä pitää testiryhmänä
Aamu TV:ssä näytetiin marsipaanikoristelua, simppeliä ja kaunista.
Ja tässä mieheni syntymäpäiväkakku.
Ganachen jätin pois ja tein vain suklaavaahto pursotukset.
Sisällä on persikkamousse ja vadelmia, päällä hedelmät kiilteellä ja suklaakakkupohja