Noniin, tänään sain puolet irtokoristeista tehtyä. Eli pojan 4v synttärikakkuun, jonka teemana on Liisa ihmemaassa
Ensimmäiseksi yhteiskuva. Toukka, Hullu Hatuntekijä ja kello (pojan syntymäkellon aika). Ketjun teen kelloon tarjoilupäivänä, jotta saan sen nätisti aseteltua
Toukka ja kello lähempää
Ja Hullu Hatuntekijä, minun lemppari hahmo Jälki on kaikissa vähän röpelöistä, kun piti käyttää sokerimassaa ja se tuppaa kuivumaan mahdottomalla vauhdilla
Hienoja!
Alkuperäinen kirjoittaja: Rosmariini&Timjami
Ihania taideteoksia on paapelo taas tehnyt!
Upeita. Saanko varastaa toukasta idean keramiikkatöihin?
Kiitoksia!
Emo, kaikin mokomin!
Kysynkin täällä neuvoa, kun suunnitteilla on kitarakakku lahjaksi miehelle. Toteutus kylläkin anopin käsialaa, mutta ideointiin osallistun kun oli mun idea alunperinkin. Onko jollakulla ajatusta, millä ne kitaran kielet saisi tehtyä? Muut nippelit tulee sokerimassasta, mutta kielet pitäisi olla jotain tosi ohutta. Ja toki toivottavaa olisi että olisi koko kakku syötävää.
Saisiko lakritsista leikattua kapeita nauhoja?
Mun muistin mukaan ne valmiit nauhatkin on liika paksuja. En tosin ole niitä nyt käynyt katsomassa kun en sellaisia syö
Mitäs nuo levyt on mistä voisi repiä? En muista koskaan nähneeni moisia.
Minäkin ajattelin lakunarua tai toinen on tietysti tehdä mustaa pikeeriä
entä sulkaasta ihan ohutta siis sulasta tai kinuskista ohutta rihmaa
Toi suklaa tai pikeeri voiskin toimia ihan pienen tyllan avulla…hmm.
Ja siis tarkennettakoon vielä tuota väriä, että todellisuudessa ne kielet on tuollaiset metallinharmaat, ei mustat, vaikkei se väri tärkein olekaan.
Metallinharmaa väri vaan ei erotu kovin hyvin mistään pohjasta, siksi ajattelin mustaa. Lakunauhaahan voi varmaan leikata kapeammaksi. Tai kokeilla suklaasta tehdä ihan ihan ohutta nauhaa.
Voi mahdoton kuinka taitava Paapelo on, ihan kellosepän työtä tuollaiset “korut”.
Kiitos oikein kovasti Ania
Tässä viimeiset kuivausta kaipaavat koristeet pojan kakkuun. Olipahan räpellys teepannussa ja kupissa, kun kokoa on pannulla 4cm ja kupilla himpun reilu 2cm, yrittää nyt siinä maalata jotain hiemankaan esittävää, mutta ihan hyvin nuo kuitenkin lopulta onnistui Pelikortit on suunilleen oikeiden korttien kokoisia ja niistä käy ilmi synttärisankarin ikä.
Tässäpä tämä pojan synttäri kakku
Hieno vinksvonks kakku!
Voi mahoton kun on hieno!