Täytekakun koristeet

Aivan mielettömän hieno. Mahtanut vierähtää tovi!

Kiitosta :slight_smile:

Kyllä tuon parissa tunti jos toinenkin pohjien paistamisineen päivineen vierähti. Voin sanoa, ettei ihan heti himota tehdä muuten vaan kakkua :smiley:

Tässä ois yks koriste, mikä tulossa kuunarin pojan 9v kakkuun :slight_smile: Teemana siis real madrid ja jalkapallo :slight_smile:

Tällänen nyt on jo saatu aikaseks:

Näyttää vähän reunat suttusilta kun tuli maalattua vähän yli :smiley: ne on siis tossa leivinpaperissa vaan sutussa :smiley:

Tässä näkyy vaakunan kaaveruus:

Tuossa siis real madridin logo ja yllä olevaan laatikkoon tulee sitten pojan nimi ja ikä :slight_smile:

Tässä vertailuksi kuva alkuperäisestä logista:

Eihä tuo ny ihan samanlainen oo, mut mun mielestä mä onnistuin ihan hyvin :slight_smile:

Onpa hiano!

ihana, vasta näin itsekin tuon eka kerran :slight_smile: just tän takia ulkoistin kakun teon :slight_smile: toiset osaa, toiset ei… täst tulee ihana!

Mahtaa poika olla otettu, kun tuollai on kakku koristeltu :slight_smile: Hieno!

joo ja tää “vaakuna”:kin tulee olemaan ihan syötävä :smiley:

Oon myös pohtinut, että tekisin kakkuun jalkapallokentän, pursottaisin pikeerillä ne kalkkiviivat yms… Synttärisankarin toiveissa oli punainen kakku ja jollain tavalla oon senkin ottanut huomioon :slight_smile: EI paljasteta kaikkee, jolla kuitenkin vaklaa kuunarin olan takana kun käy täällä :wink:

Joitain koristeita saattaa tulla, mitkä ei ole syötäviä, katotaan mitä keksin :wink:

Kai sä jotain laivoihin liittyvääkin laitat jollan kakkuun :slight_smile:

noku ei se haluu :smiley: Jalkapallo on ny se ykkösjuttu :smiley:

Pikkuruinen jollan kuva johonkin reunaan? Vaikka eipä muut kuin penttiläiset jujua tajuaisi :slight_smile:

ei kantsi jollaa laittaa kakkuun, jolla vihaa tätä lempinimeään:D :smiley: eikä suvussa tai pojan kaveripiirissä ole penttiläisiä, joten ei tartte kirjoittaa kakkuun myöskään mitään puutarhahenkistä:=) pysytään nyt ihan tässä Ronaldossa ja real Madridissa ja tilataan Kuunarille sitte puutarhalaivakakku myöhemmi:=)

Ronaldon saaminen kakkuun on vielä vähän Questionmark (eiks toi oo ameeriikaks kysymysmerkki? :smiley: ) mut nyt mulla on aika selkee ajatus miten saan punaisen kakun, missä selkee jalkkisteema :wink: Pääsen kokeilemaan uutta päälystystyyliäkin samalla :stuck_out_tongue:

Jolla näki kuvan äsken. ilme kertoi kaiken. Hymy ulottui korvasta korvaan eikä sanonut mitään :slight_smile:

Voi juku :slight_smile: Ihanaa kun saa tehdä piänen miähen onnelliseks :slight_smile:

nii ja kato täst voi vaik poikia lisätilauksia, säähä rupeas elättämään ittesä näillä vähä niinku kinuskikissa.

Se oiski maailman ihanin juttu <3 ku sais vielä hommattua tarpeeks noita työvälineitä, niin ei tarvis niin mennä aina pers edellä puuhun ja tehdä vaikeemman kautta :smiley:

Viime lauantaina sai siskonpoju 3v toivomansa kakun.
Pieni herra toivoi PALJON mansikoita, mutta toivoi myös lisäksi paljon herneitä, joita ikävä kyllä ei nyt laitettu kakkuun
Täytteenä oli mansikka-valkosuklaamousse.

mää en ikinä onnistuis noissa pursotuksissa… lentäis pursottimet seinään moneen otteeseen jos edes ajattelisin yrittäväni :smiley: onneksi Ekmanska asuu käytännössä naapurissa :slight_smile:

Ystävä pyysi tekemään tyttärelleen kakun lauantaiksi ja tyttö toivoi Hello Kittya. Tämmöisen koristeen tein sitten kakun päälle :slight_smile:

suloinen :slight_smile:

Alkuperäinen kirjoittaja: Rosmariini&Timjami