Aivan mielettömän hieno. Mahtanut vierähtää tovi!
Kiitosta ![]()
Kyllä tuon parissa tunti jos toinenkin pohjien paistamisineen päivineen vierähti. Voin sanoa, ettei ihan heti himota tehdä muuten vaan kakkua ![]()
Tässä ois yks koriste, mikä tulossa kuunarin pojan 9v kakkuun
Teemana siis real madrid ja jalkapallo ![]()
Tällänen nyt on jo saatu aikaseks:
Näyttää vähän reunat suttusilta kun tuli maalattua vähän yli
ne on siis tossa leivinpaperissa vaan sutussa ![]()
Tässä näkyy vaakunan kaaveruus:
Tuossa siis real madridin logo ja yllä olevaan laatikkoon tulee sitten pojan nimi ja ikä ![]()
Tässä vertailuksi kuva alkuperäisestä logista:
Eihä tuo ny ihan samanlainen oo, mut mun mielestä mä onnistuin ihan hyvin ![]()
Onpa hiano!
ihana, vasta näin itsekin tuon eka kerran
just tän takia ulkoistin kakun teon
toiset osaa, toiset ei… täst tulee ihana!
Mahtaa poika olla otettu, kun tuollai on kakku koristeltu
Hieno!
joo ja tää “vaakuna”:kin tulee olemaan ihan syötävä ![]()
Oon myös pohtinut, että tekisin kakkuun jalkapallokentän, pursottaisin pikeerillä ne kalkkiviivat yms… Synttärisankarin toiveissa oli punainen kakku ja jollain tavalla oon senkin ottanut huomioon
EI paljasteta kaikkee, jolla kuitenkin vaklaa kuunarin olan takana kun käy täällä ![]()
Joitain koristeita saattaa tulla, mitkä ei ole syötäviä, katotaan mitä keksin ![]()
Kai sä jotain laivoihin liittyvääkin laitat jollan kakkuun ![]()
noku ei se haluu
Jalkapallo on ny se ykkösjuttu ![]()
Pikkuruinen jollan kuva johonkin reunaan? Vaikka eipä muut kuin penttiläiset jujua tajuaisi ![]()
ei kantsi jollaa laittaa kakkuun, jolla vihaa tätä lempinimeään:D
eikä suvussa tai pojan kaveripiirissä ole penttiläisiä, joten ei tartte kirjoittaa kakkuun myöskään mitään puutarhahenkistä:=) pysytään nyt ihan tässä Ronaldossa ja real Madridissa ja tilataan Kuunarille sitte puutarhalaivakakku myöhemmi:=)
Ronaldon saaminen kakkuun on vielä vähän Questionmark (eiks toi oo ameeriikaks kysymysmerkki?
) mut nyt mulla on aika selkee ajatus miten saan punaisen kakun, missä selkee jalkkisteema
Pääsen kokeilemaan uutta päälystystyyliäkin samalla ![]()
Jolla näki kuvan äsken. ilme kertoi kaiken. Hymy ulottui korvasta korvaan eikä sanonut mitään ![]()
Voi juku
Ihanaa kun saa tehdä piänen miähen onnelliseks ![]()
nii ja kato täst voi vaik poikia lisätilauksia, säähä rupeas elättämään ittesä näillä vähä niinku kinuskikissa.
Se oiski maailman ihanin juttu <3 ku sais vielä hommattua tarpeeks noita työvälineitä, niin ei tarvis niin mennä aina pers edellä puuhun ja tehdä vaikeemman kautta ![]()
Viime lauantaina sai siskonpoju 3v toivomansa kakun.
Pieni herra toivoi PALJON mansikoita, mutta toivoi myös lisäksi paljon herneitä, joita ikävä kyllä ei nyt laitettu kakkuun
Täytteenä oli mansikka-valkosuklaamousse.
mää en ikinä onnistuis noissa pursotuksissa… lentäis pursottimet seinään moneen otteeseen jos edes ajattelisin yrittäväni
onneksi Ekmanska asuu käytännössä naapurissa ![]()
Ystävä pyysi tekemään tyttärelleen kakun lauantaiksi ja tyttö toivoi Hello Kittya. Tämmöisen koristeen tein sitten kakun päälle ![]()

suloinen ![]()
Alkuperäinen kirjoittaja: Rosmariini&Timjami