Tönis, sä oot taiteilija. Upeeta päästä katselemaan sun töitäsi
Tuo värimintun kanssa oleva kukka liekö varjolilja, hyvä väripari💯
Valkoinen tiikerililja sanoo Tönis olevan.
Tiikerililja Sweet Surrender on tuo lilja
Kiitos. Huikee ja siro. Laitan hankintalistalle
Kiitos. Eikös me olla kaikki omalaisia taiteilijoita. Mulla vaan taitaa olla paljolti sattumien summa vaikka kyllähän minä aina yritän jotenkin katsoa mitä mihinkin laitan. Loppupeleissä kaikki riippuu siitä viihtyvätkö kaikki kasvit minun silmän ilona.
Ollaanhan me . Jotkut maalaa isommalla sudilla kuin toiset
Ihania näkymiä! Onko tuo alimman kuvan kärhö ”Multi blue”?
On se “multi blue”. Istutin sen ruukusta viime syksynä maahan kun en jaksa enää kellariin völjätä suuria ruukkuja. Olen iloinen että se talvehti ulkonakin. Tuo ylempi kuva vähän samannäköinen kukka on “the president”. Se on minun eka kärhö josta emo on vielä ruukussa ja tämä taivukaslapsi ollu jo ulkona muutaman vuoden talvetkin. Myyräthän siitä kerkes syömään suurimman osan mutta onneksi kaksi vartta jäi ja kukkii komiasti. Harmi vaan että kukat on liian korkealla, täytyy miettiä miten ne sais tulevina kesinä vähän alemmas. Tuolla kärhöllä on tunnearvoa, onhan se kauan ollu silmänilona meille ja vieraille jotka ei uskonut alkuun että on aito kukka vaan tehty köynnös
Villiviini on kietonu metson kintut kiinni niin että siinä et pyörähtele. Kukko kuulema olla pitäs tuuliviiri. Hyvä et näissä myrskyissä pitää kiinni muuten vois lähteä lentoon.