Aivan liian aikaista on paljaat maat näillä korkeuksilla minun mielestä.
Kiitokset siemenentuojalle (murkku varmaan) tästä jouluruususta. Vieressä on sinivuokkokin ilmeisesti saman kylväjän toimesta. Tuskin olisin saanu ite kasvatettua ihan tuohon paikkaan. Mukava kuitenkin noin rapunpielessä näin kevään ensikukkana.
Kuu kiurusta kesään, puolikuuta peipposesta, västäräkistä vähäsen ja….
Peipposen laulua kuuntelin ja viimein huomasin ite laulajankin. Ei vaan jääny poseeraamaan kuvaan. Västäräkin kerkesin suumata vanhanpuolen piipun päällä.
Kauniita näkymiä! ![]()
Nyt kun valkovuokot ja sinivuokot kukkii ne on helppo huomata aurinkoisina päivinä ja niitä on vähän siellä täällä murkkujen kylväminä joita en ole edes tienny olevankaan. Osan olen istutellu kyllä ihan itekkii kuten tässä kuvassa olevalle alalle muutaman pienen juurenpalan joskus laitoin.
Aika monta kukkaa…
Upeaa!
No siinä on narsissi poikineen! ![]()
Hieno näky taas kerran ![]()




























