Eilen kävin prismassa ja siellä oli hintaan 7 euroa
Haa oliskohan tuolla mritin kylän prismassa pitäkin käväistä siellä
Plantagenissa 24€ ja Viherlandiassa alennuksella jotain 10-12€ muistaakseni.
Mikäs ihme nyt kukalleni tuli kun alkoi nuppuihin tulemaan ruskeitä läikkiä ? Johtuuko sumuttelusta ?
Luulen että johtuu. Kukkien/nuppujen päälle ei saisi mennä vettä.
Nonni, sinne menivät nuput =(. Kyllä harmittaa… Noh ensikerralla kun kukkii (jos kukkii) niin en anna vettä mennä kukkien päälle.
tämä tuoksuköynnös on ollu mulla kohta 3v ja kukkinu tosi upeesti joka kesä ja koko kesän, pituutta on kasvanu mahottomasti
Minulla möllöttää vaan tummanvihrein lehdin nytten tuossa.
Omassa tuoksuköynnöksessäni on tummemmat ja paksummat lehdet.
Taas tuli käytyä vilkaisemassa puutarhan poistopöytää ja siellähän oli vaikka kuinka monta tuoksuköynnöstä.Olisi 5,- saanut kassillisen,mutta pidinpä näppini erossa(Hyvä minä)…
Voi hyvänen hyssykkä, sain joltakin palstalaiselta tuoksuköynnöksen alkuja, en vielä ainakaan saanut muististani kiinni että keneltä, harmi ..enkä kyllä saanut niitä edes juurtumaan... Mutta mielelläni yrittäisin kasvatella uudemman kerran jos joltain joskus vielä alku liikenee... ?!
Niin, mahtaakohan tämä olla nyt sitten vielä väärillä sivuillakin...?
Minä vähän epäilinkin, ettei ole kovin helppo juurrutettava ;D
Itsellä se kai vahingossa juurtui, täytyy koittaa uudestaan, niin voit saada alun juurien kanssa. Siis jos onnistun.
No niinpä-niinhän ne muistilokerot loksahtivat täällä paikoillensa (kun joku muistaa paremmin ja sitten muistuttaa) !!! Kiitos LukinLilja! Täällä pidetään peukkuja että onnistut juurruttamisessa!
Tälläisen ostin tänään, myytiin raaskuna 5 eurolla
Voi miten upeita köynnöksiä. Olen kuolannut tuoksuköynnöksen perään jo pitkään, mutten ole löytänyt sellaista mistään. Haluaisiko joku myydä minulle juurtuneen pistokkaan? Minulla ei vaihtariksi ole tarjota tällä hetkellä oikeastaan muuta kuin maljaköynnöstä tai herttaköynnöstä. Tai sitten niitä euroja. =)
Fanny, eilen näin Prismassa tuoksuköynnöksiä, olivat jo hyvän kokoisia ja hintaa oli jotain 8 euron pintaan
Mahtava vinkki, kiitos Jadeliila!=) Suuntaammekin siis isännän kanssa tänään ruokaostoksille Prismaan. Toivottavasti Kuopion Prismastakin niitä löytyy. Aion kyllä olla hipi hiljaa kauppavalinnan todellisesta syystä ukolleni. Hänen mielestään kun noita rehuja on jo kertynyt aika liuta. Heh, heh! =)
Ite ostin tuoksuni Kauppilan puutarhasta Turusta, mutta nyt hieman huolestuttaa, kun kasvi on tilanpuutteen vuoksi lattialla, ja huoneessani on noin 18 astetta lämmintä.
Pitäisikö tuoksu viedä hämärältä lattialta viileämpään ja valoisampaan?
Onko se muuten normaalia että tuo kasvi tiputtaa lehtiä kun talvi tulee ? Minulla se teki niin ja nyt näyttäs köynnökseen tulevan uusia versoja.
Samaa tekee tuoksu täälläkin
Minäkin prismasta tuoksuköynnökseni vasta ostin,tosi hyvässä kunnossa ja maksoi vain 5.35€.Kukkakaupoissa tuoksuköynnös lähentelee 20€:a joten iso ero on.Olen tuoksuköynnöksestä kauan haaveillut ja nyt nuin halvalla sen sain=)mukaan tarttui samalla iso juoru joka maksoi 5€,ei paha hinta kun on nuin iso ja runsas,ja hyvässä kunnossa.Prismasta löytää monesti hyviä kukkia/kasveja halvalla,kannattaa sieltä käydä ensin vilkaseen ennenku menee kukkakauppaan=)
Noniin, oma tuoksuköynnökseni sitten kuoli ;(. Oksat kuivuivat, kyllä kastelin säännöllisesti…