Sieltähän nasahti sitten MoonRiverille myös muutos työelämään liittyen Ootellaan että josko tulis itse kertomaan
;-)siis sain tänään sähköpostia, että en ole enää tammikuun alussa päätoiminen tuntiopettaja, vaan minut nimitettiin lehtoriksi. Eli sain viran. Minusta tuntuu, että ei tämä vielä tähän lopu…
Onnittelut, Moonriver! Mahtavia uutisia:)
Jospa vielä se asunnonvaihto tulee…
No, sitä mie eniten ootan =) Se sanoi, että muutoksia tapahtuu 1,5 vuoden aikana. Joten ehkä tässä joutuu vielä vuoden sitä odottamaan
Hienoa MoonRiver työpaikkasi suhteen, kyllä vakinaisuus työssä aina helpottaa. Se talojuttu tapahtuu sitten, kun sitä vähiten osaat odottaakaan.
Onneksi olkoon!
Rouva lehtori löytää itsensä sitten kohta omakotitalosta
Näen aika usein unen, jossa olen jonkun ryhmän (kuoron) kanssa ulkomailla. Sitten käy niin, että olen joutunut ryhmästä eroon, enkä muista hotellin nimeä jossa asutaan.
Tai sitten olen hotellissa, enkä muista huoneeni numeroa. Ei ole myöskään ketään ryhmästäni missään, tai sitten huomaan, että kaikki muut ovat pakanneet tavaransa kotiinlähtöä varten, enkä itse löydä huonettani.
Mistähän nämä unet mahtavat kertoa?
kakapo etsii vielä itseään?
Onko MoonRiverillä käynyt ennustukset toteen?
Noh, sehän ennustus meni näin: “Muutoksia tulossa johonkin läheisen terveydentilaan, asuntoon ja työhön 1 ja puolen vuoden sisällä. JOku läheinen joutuu johonkin laitokseen, jossa joudun paljon käymään. Olen muuttamassa, ja työssä tienhaarassa.”
Muutoksia tulossa läheisen terveydentilaan = isä kuoli
Asuntoon = ei ole vieläkään tapahtunut
Työssä tienhaarassa= toteutunut moninkertaisesti. Sain vakipaikan, sekä myös toisen ammatin jäsenkorjaajana.
Aika hyvin kyllä ne ennustetut asiat toteutui !
Harmi ettei ennustaja korttiaan antanut, vois olla kiinnostusta luonaan käymiseen
Toivottavasti sulla MoonRiver on asiat pikkuhiljaa nyt tasaantuneet, isot muutokset on aina sellasia energiasyöppöjä.
Joo, aika hyvin nuo toteutui. Sanotaanko 70%:sti. oli se omituinen tapahtuma. Siihen se pysähty tienvarteen minun kohdalle, ja alkoi latelemaan tulevia pyytämättä. On on, tasaantuneet. Tai juuri nyt tasaantumassa, kun ensi vuoden olen sillä puolikkaalla työajalla. Joululoma lähestyy, ja tammikuun lomamatka Karibialle
Robert Waggoner & Anna Riihimäki: Onko tämä unta?
Kirja unien näkemisestä kiinnostuneille. Kertoo selkounista, siitä kuinka näet unta ja tiedät näkeväsi unta, osaat lentää, tapahtuu kummallisia asioita ja tiedät että se on unta.
Aika jännä tuo MoonRiverin ennustaja, kerrotkos hänelle että ennustus toteutui jos satut tapaamaan.
Mua kyllä nyt kauhistuttaa , näin unen jossa laitoin mustan surunauhan ulko-oveeni .
Paljonhan tässä surua ja murehtimista on mutta kun mulle on ennenkin näitä merkkejä annettu.
Irsa…meitsi on enne unia nähnyt koko ikänsä…
Onneksi en nähnyt isän ja äidin ja ystävän kuolemaa koska ne oli ennalta odotettavia syövän takia.
Mutta esimerkiksi naapurin koiran joka oli mun rakas kulta…tiesin että se oli nukkunut pois ja kerroin siitä isännälle…ja olin oikeassa.
Lomalta tullessa oli naapuripiha tyhjä…sillä tapaa tyhjä et tiesin enne uneni todeksi heti.
No mitäs se meinaa kun metsässä kahvistellessa pikkulintu lentää pään päälle, istuu lakin päälle, hiplaa hiuksia, istuu olkapäälle ja sitten toiselle, pöristelee korvanjuuressa. Lentää sitten puuhun jossa toinen lintu seuraa. Onkos eellusmiehet liikkeellä?
Lentävä lintu on varakkuuden ja menestyksen merkki. Kaikki vaikeudet tulevat väistymään menestyksen tieltä. (sanoo unikirja)
Jopa lupaa hyvää! Joku harmaa pikkulintu se oli. Noista variksista, nehän on ihan hulluja joskus. Viime syksynä varis ahdisteli minua työmatkalla, sen poikanen oli jäänyt auton alle ja se puolusti sitä raatoa ja teki hyökkäyksiä ja jäi viereiseen puuhun vahtimaan. Histkokin Linnut on kyllä jännittävä.
Minä oon unohtanut kaiken menneen. Mieheni kyselee muistanko sitäsuntätä. Usein en muista, mutta tämän muistin hänen kertoessa. Olin synnyttämässä neljättä lasta. Siellä synnytys salissa makasin vuoteessa ja sitten oksensin.Yhdessä salin katon nurkassa minä olin ja katsoin itseäni siellä vuoteessa ja oksensin niin että nakinpalat pomppivat lattialle. Tämmöinen näky vaivasi minua pitkään kuinka minä olin siellä katonrajassa ja vuoteessa. Synnytys oli vaikea, mutta molemmat jäätiin henkiin. Synnytys tapahtui vuonna 76. En tiiä vieläkö tuosta synnytyksestä saisi tietoja.