Ompas komeita pioniunikkoja! Minäkin kylvin kyllä niitä, mutta on tainnu käydä taas se perinteinen, että nypin rikkoina kaikki yksivuotiset pois:) Luulis että mullakin ois niin paljon muutakin tekemistä, kun kitkeä. Kerrassaan ihania, pitää keksiä joku paikka missä olisivat yksinään.
Kasvaakohan muillakin maalarinteippi-unikkoja, oikein itseänikin nauratti kun näitä kuvasin, vai kuinka te muut osaatte erottaa ja muistatte missä minkä värinen kukka on kun siemeniä keräätte ?
Lumi, kertakaikkiaan hauskat muistuttimet. Ja kuinka hyvä idea, sen kopsaan välittömästi
Flemish Antique, tuosta haluaisin siemeniä sitten. On ihana! Tehdäänkö kaupat?
Ei tullut enää samanlaisia samasta pussista, puna-valkoisia, tämän värisiä nyt.
Flemish antiquet auenneet täysin.
Ihan on kyllä nimensä veroinen. Upeita kukkia ovat.
OOH,miten kauniita!Luulin nyppineeni rikkiksinä kaikki omani ja ja yllättäen löysinkin penkistä muutaman nuppuse.Saa nähdä tuleeko yhtä kauniit kukat kuin jöötillä,ovat jotenkin pieniä ja resuisia.
Tässä tämmöinen
Kehtaiskohan jutitalta ruinata tuon pioniunikon siemeniä...? Tai vaihtoa...minulla olisi Poppy - Purple Passion lajikkeen siemeniä varmaan kesän lopulla, ainakin näyttää tulevan kukkia kovasti.
Mulla tämmöinen..
MoonRiver, kyselepä syssymmällä, olen ajatellut kertä noista siemenet. Ne ovat niin kaukana muista että toivottavasti eivät ole pölyttyneet muun väristen kanssa.
Kyselen sitten =)
vuorossa tällainen
jutita, uskomattoman kaunis tuo edellinen unikko. Mistä vois siemeniä ostaa? Ovatko peräisin jostain siemenliikkeestä?
Eipä ole siemenliikkeestä tuo. Saas nähdä kuinka äijän käy sitten ensi vuonna kun nyt olen katkonut kaikki yksinkertaiset pois ja vain kerrotut saavat tehdä siemeniä.
Jutita, olenko minä sinullekkin lähettänyt siemeniä? Tuo on juuri sitä “Saaran unikkoa” jota minulla on pilvin pimein.
Tänä aamuna auenneita ihanuuksia.
Aivan ihania!
Kyllästytän teidät kohta kuvillani mutta nyt on pioniunikkosesonki...loistosalvian kanssa sopiva pari.