Tästä puskasta on kiittäminen montaakin penttiläistä, jouluruusua ja memulia myt ainaskin.
Vilkutuksia sinne memulin suuntaan.
omaa siementuotantoa aconitum "tornio".
roscoea
Kiitos peukutuksista tänään olen ottanut ylös yhtä lähes ensimmäisistä kukkamaistani, ja sen tuo oli näköinenkin. Mullasta ei ollut enää juur tetoakaan, vain sitä ja tätä rikkaruohoa ja juolavehnää ja paljon. Huomenna yritän vielä kerätä loput juolavehnän juuret sun muut, laitan mullat ja istuttelen kasvit. Olisko tämä nyt projekti, ainakin sitä olen siirtänyt jo monet syksyt ja keväät.
Voi miten kaunis tuo lukinlilja. Katselin samoja Thaimaassa mutta ei ne ollu noin hienoja.
Mikä tuo edellisellä sivulla oleva rehevä tummanpunakukallinen kukka on?
Jalomarja, lukinlilja on kaunis, paitsi että kukinta on jo ohi. 8. elokuuta klo 21.49 on joku clematis ja klo 21.56 on tumma pärskäjuuri.
Ai, tuo on nyt se haikailemani kasvi. Saapa nähdä saanko sen siemenistä kasvuun vai pitääkö kerjätä joskus alkua.
Yhden olen saanut kasvatettua siemenestä, pari olen ihan ostanut .
Jatkan näitä kuviani. Tässä Viherpiiperölle kuva huonekasvistani, siitä isoimmasta.
Tuo mango on kylvetty v.2004. Pojan yks kaveri oli muuttamassa vuosi takaperin, ja oli aikeissa kantaa roskiin tuon kasvinsa, mutta me pelastimme tämän. Nyt voin vaikka siirtää tuolin sen alle ja lueskella manogon alla.
jatkan pihakasveilla.
Aljonuska-kärhön vaatimaton kukinta. Vettä nämä huutavat, vettä.
Tämän kärhön kukinta on vaatimaton, mutta kukat tuoksuvat.
kuvan laatu ei ole paras mahdollinen, mutta tämä esikko kukkii parhaillaan.
esikoista Raili on kuihtunut ja kutistunut eksän aikana, mutta tarkkaan kun kamerna läpi katseli, niin elossa on Raili.