Tämän ostin vuosi sitten Tarton torilta, omat kroonit oli loppuneet , mutta onneksi kurpitsa10 lainasi mulle rahaa.
Kärhöt tosiaan aina lumoavat
Alaskankleitonia on meillä vasta nupulla, hienoa et se on selvinnyt melkein täydessä varjossa siementämällä. Sitkeä ja kaunis
miikos, alaskankleitonia selviää todella varjossa, kauan mulla se kitui väärässä paikassa varjossa ja kuivassa , mutta kun pääsi kunnon penkkiin niin jopas alkoi maailman valloitus.
Nyt kukkii mahoniakin, eka kerran kunnolla ja onhan se ollut tuossa jo monia vuosia.
tämän ostin kerran sinivalkoisena. Hm, toisena keväänä paikalle olikin tullut yhtä matala kuin se sin.valk., mutta väri oli vaihtunut. Mitähän sille olikaan tapahtunut? Nyt on tuossa kukkinut punaisena jo monet vuodet.
Peukkunen, sultahan se mun alaskankleitonia on kotoisin
Pärjää tuolla suht kosteassa varjossa kivasti
ristikki, sammalleimu ja moni muu…
Miikos, niin onkin. Toivottavasti et joskus vielä toivota koko kasvia kauimpaiseen koloon pihastasi.
ruusujuuri
Särkynyt sydän. Kummalilita, kun mun lapsuudenkodissani oli äidillä oikein isot puskat särkynyttä sydäntä ja itsellä ne kasvat vain pieninä, mutta toki kauniina.
tumma kurjenpolvi ja taustalla lumiangervo.
Valkohanhikki
Tämän kurjenpolven nimeä en tiedä. Kukkii kauniisti, oli niitä harvoja kukkivia kasveja, joita pihassamme oli, kun tänne muutimme, vuorikaunokin ja peuran- ja vuohenkellon lisäksi.
ja nyt, unten maille.
Lisäys, viherpiiperö, kysymäsi omenapuu on bergius. se kukkii ja tuottaa omenia hullun lailla. Syksyllä on vuorossa taas omenasouvi sen kanssa, omenat ovat kauniin punaisia, mutta kun niitä yleensä tulee niin paljon, että kohta kaikki tutun tututkin ovat saaneet osansa sen sadosta.
Oiskos Peukkunen tuo idänkurjenpolvi?
Hyviä unosia =)
Kesä etenee omaa tahtiaan, itse en perässä pysy.
Napsin jokusen kuvan eilen, josko täsäs sadeillan ratoksi laittelisin kuvia.
Valkoinen jumaltenkukka on kukkinut tosi kauan tänä kesänä. Punainen ei kuki lainkaan. se kukki viime kesänä. Sitä vaan en arvaa oikein siirtää aurinkoisempaan paikkaankaan, kun sen vieruskaveri otti ja katosi, kun yritin sitä siirtää.
Miikos, olkoot idänkurjenpolvi.
Arovuokkoja tässä, vaikka ovatkin supussa.
Nämä pallerot ovat tosi kauniita.