Se viemerilipeä maksoi muistaakseni noin 8 euroa kilon purkki, eli vahavalimossa näköjään paljon halvempaa. pitää jatkossa ostaa sieltä.
Bilteman on muistaakseni 2,50€/750gr. Kaakaovoin ostin vihreästä kosmetiikasta 200grammaa maksoi 9,90 plus postit.
En tähän hätään löytänyt yhtään paikkaa jossa hylsyjä olisi myynnissä. Olisikohan niitä apteekissa. Kummaa jos muut ei myy, kun tuoksukauppa?
http://www.fitnessfirst.fi/kaakaovoi-1kg.html
Mie tilasin kaakaovoin täältä
Meinaatko kilosta tehdä huulirasvaa:D
No siinä on pitkäksi aikaa huuliin rasvaa
Eeen teen siittä muutakin tai mä syön loput
Nyt mä arvon tässä, että pitäisikö toi lasimuotti myös vuorata muovilla, kun siinä yhdessä ohjeessa lukee, että kaikki muotit vuorattava. Ja kuin musta tuntuu, että jossain luki, et lasiin voisi jotain sivellä, oisko sit öljy ollut? Mitäs järkee siinä olis :o
Irtoaako lasista ilman vuorausta? Ehkä jos hieman lämmittää vuokaa kuumalla vedellä? Ei sitä muuten tarvitse vuorata, ei lasista mitään liukene.
No sitä irtoamista täs just mietin, no mä laitan semmosenaan, kattoo kuin käy ;p
minä valutin massan melko laakeaan muottiin sillä tuloksella, että saippua ei ole kovin paksua. Nooh, saimpas kuningasajatuksen suorittaa leikkauksen piparkakkumuoteilla. Nyt on sitten kaksi ukon mallista ja kaksi akan mallista saippuaa valmistumassa. lopuv ovat neliöitä ja “hukkapalat” sellaisinaan. Omassa käytöss nyt ei ole niin nuukaa, jos jotain hukkapaloja käyttää:D Nuo ukot ja akat löytänevät tiensä joulutervehdyksiin sytykeruusujen kanssa.
Meikäläisen kakku on vielä aika hyvin muotissaan. Sen verran räpläsin, että irtoaa kyllä kaiveltuna lasista, mutta on vielä ihan pehmeää. Malttasisko odottaa sen verran, että kovettuu josko sitten irtoaisi vai pitäsikö kaivertaa pois nyt pehmeänä kun siitä voi vielä muotoilla jotain?
Noin muuten kyllä näyttää ja tuoksuu ihan piparitaikinalta
No nyt se irtoaa jo nätisti kakkuviipaleina. Mutta kun en voinut olla räpläämättä, tein muutaman tryffelin
Nämä teitin saippuat alkaa oleen tosi vaaralisia on ne niin syötävän näköisiä. Ihkuja
Olis kakkuakin
Ja tää ei ole syötäväksi eikä jakoon muutenkaan, minun suloinen myrkynkeittäjä, kunnon hengityssuojain pitää olla kun lipeää sotkottaa
Mä en käyttänyt hengityssuojaa lainkaan. Luulin hajun/ärsytyksen olevan voimakkaampikin kuin oli. Riiti, että hengitti toiseen suuntaan, jonku märän kankaan olis tietenki voinu kasvojetn eteen laittaa, näin jälkikäteen ajatellen.
Järkkäsin lapsen pois kotoa ja kissat telkesin saunaan. Aikansa raapivat ovea ja kun vihdoin pääsivät vapauteen, oli lauteilla makaaminen mukavampaa kuin mikään muu:D
Tietenkin onnistuin mutaman lipeärakeen lattialle tiputtamaan, joten piti vielä imuroida lattia ennen kuin kissat saunasta vapautin.
Mitä väriaineetta oot Heksu käytänyt, kun tuli noin ihanan näköistä kakkua?
Teetä
Kun käsittelee lipeää, pitäisi olla ainakin suojalasit!
Suojalasit ja suojakäsineet oli kyllä minulla, jos Jatuuli viittasit viestissäsi minuun.
Ihan yleisesti vain tarkoitin.